آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

آموزش فوتبال زیر نظر مربی های شیطان صفت +فیلم

شمار باشگاه های انگلستان که نامشان با رسوایی سوء استفاده جنسی از کودکان و نوجوانان فوتبالیست گره خورده، افزایش یافت.

باز خبر,

رسوایی سوءاستفاده جنسی از فوتبالیست‌ها در سنین کودکی توسط تمرین دهندگان تیم های فوتبال در انگلستان ابعاد تازه تری گرفته است.

 

هر روز بر شمار باشگاه های انگلستان که نامشان با رسوایی سوء استفاده جنسی از کودکان و نوجوانان فوتبالیست گره خورده است، افزوده می شود.

 

تعداد این باشگاه ها اکنون به مرز عدد ۹۸ رسیده است.

 

در حال حاضر ۸۳ مسئول، مربی و عوامل باشگاه های مختلف و نام آشنایی همچون چلسی در مظان اتهام قرار گرفته اند و بررسی و تحقیقات از برخی از این باشگاه ها در جریان است.

 

قربانیان در سنینی از ۷ تا ۲۰ سالگی مورد تعرض و سوء استفاده جنسی قرار گرفته اند.

 

با رسانه ای شدن این رسوایی در انگستان هر روز قربانیان بیشتری قدم پیش می گذارند و سخن می گویند. چهار تن از آنان بازیکنان شناخته شده و حرفه ای سابق فوتبال هستند؛ پل استوارت، دیوید وایت، استیو والترز و اندی وودوارد.

 

 

پیش از این جیسون دانفور، بازیگر قدیمی لیگ نوجوانان، دیوید وایت، بازیکن سابق منچستر دست به افشاگری زده بودند.

 

به گفتۀ رئیس اتحادیۀ فوتبالیست های حرفه ای انگلستان، پس از افشای این کودک آزاری ها در لیگ نوجوانان، دهها بازیکن با این اتحادیه تماس گرفته و خود را قربانی این رفتار مربیان و اداره کنندگان باشگاه ها معرفی کرده اند.

سازمان محافظت از کودکان نیز در ادامۀ این تحقیقات شمارۀ تماسی را معرفی کرده و از فوتبالیست ها خواسته است گزارشات خود در مورد سوءاستفاده جنسی از کودکان در لیگ نوجوانان را در تماس با این شماره تلفن به بازجویان و کارشناسان اطلاع بدهند.

 

به گزارش این سازمان، تنها در فاصلۀ دو ساعت پس از اعلام این شمارۀ تلفن، بیش از پنجاه تماس از سوی کسانیکه مورد آزار قرار گرفته اند صورت گرفته و پلیس نیز در جریان این کودک آزاری ها قرار گرفته است.

 

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *