توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد
دبير انجمن صنفي انبوه سازان مسكن و ساختمان هرمزگان

رفیعی بندری :تخفیف ویژه عوارض ساخت برای انبوه سازان/ تعامل شورای شهر بندرعباس با انجمن

دبیر انجمن صنفی انبوه سازان مسکن و ساختمان هرمزگان از مصوبه تخفیف ویژه عوارض پروانه ساختمانی شورای شهر بندرعباس برای انبوه سازان تا پایان امسال خبر داد.

بازخبر / دبیر انجمن صنفی انبوه سازان مسکن و ساختمان هرمزگان از مصوبه تخفیف ویژه عوارض پروانه ساختمانی شورای شهر بندرعباس برای انبوه سازان تا پایان امسال خبر داد.

“هومن رفیعی بندری” با اعلام این خبر افزود: طی درخواست انجمن صنفی انبوه سازان از شهرداری بندرعباس، در جلسه هفته گذشته صحن علنی شورا ، با اعمال تخفیف ویژه انبوه سازان در راستای مساعدت، ترغیب و رونق بخشی انبوه سازی موافقت و این مصوبه به شهرداری بندرعباس جهت اجرای شدن ابلاغ گردید.

وی در خصوص جزییات این مصوبه گفت: پس از طرح این پیشنهاد در نشست هیئت مدیره انجمن صنفی انبوه سازان هرمزگان با شهردار محترم بندرعباس ، اعمال تخفیف ۵ درصدی عوارض با شرایط ویژه علاوه بر ۲۵ درصد تخفیف اعمال شده برای انبوه سازان از مردادماه سال جاری، مصوب شد.
این عضو شورای شهر بندرعباس تصریح کرد: تخفیف ۵ درصدی برای انبوه سازانی است که علاوه بر عضویت در انجمن صنفی، حداقل پروانه ساختمانی آن ها ۱۲۰۰ متر مربع باشد.

به گفته ی وی؛ طرح تخفیف عوارض صدور پروانه ساخت برای انبوه سازان از مردادماه امسال مصوب و اجرا شده است که در مصوبه جدید فقط متراژ پروانه ساختمانی جهت انبوه سازان از ٢٠٠٠ متر مربع به ١۵٠٠ متر مربع تقلیل یافته است.

دبیر انجمن صنفی انبوه سازان مسکن و ساختمان هرمزگان در خصوص دیگر برنامه های این انجمن، اظهار داشت: نشست مشترک با بیمه معلم در راستای ایجاد تفاهم نامه مبنی بر تخفیفات ویژه بیمه شامل مسئولیت و تضمین کیفیت ساختمان ها از اقدامات اخیر این انجمن بوده است .
رفیعی بندری همچنین ایجاد تفاهم نامه با مدیریت بانک مسکن در راستای ارائه خدمات بیشتر شامل تسهیلات بانکی در قالب مشارکت مدنی و سرمایه در گردش جهت تسهیل در ساخت و ساز و راه اندازی باشگاه مشتریان انجمن را از دیگر برنامه های اجرایی مهم این انجمن برشمرد.

پسندیدم(6)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *