ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

ردپای فردوسی پور در افت ستاره تراکتورسازی

افت دفاع راست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز باعث شده که برخی از هم تیمی هایش حضور وی در برنامه ۹۰ را سوژه کردند.

بازخبر /تراکتورسازی بالاخره در لیگ شانزدهم باخت. آن‌ هم در خانه و برابر سپاهان تا امید‌های امیر قلعه‌نویی برای به دست آوردن قهرمانی نیم فصل کمرنگ‌تر شود.

نکته‌ای که در این دیدار قلعه‌نویی و تراکتور را بازنده کرد تیزهوشی سپاهانی‌ها در استفاده از میل هجومی بیش از حد محمد ایران‌پوریان بود. مدافع راست تراکتورسازی که بیشتر از حضور در زمین خودی، مشغول هجوم و تدارک حمله در زمین حریف بود، فضای فوق‌العاده‌ای را برای مهاجمان تند و تیز عبدالله ویسی فراهم کرده بود.

دقیقه ۲۴ بازی احسان حاج‌صفی بلافاصله بعد از بازیابی توپ در سمت چپ دفاع سپاهان، پاسی را برای مهرداد محمدی در فضای پشت ایران‌پوریان فرستاد تا این مهاجم سرعتی تنها هادی محمدی را پیش روی خود داشته باشد. محمدی تراکتورسازی هم در یک کورس ناموفق از محمدی سپاهان شکست خورد تا شوت مهاجم سپاهان از زیر دستان اخباری به گل اول بازی تبدیل شود.

در اوایل نیمه دوم هم سپاهانی‌ها با یک کار ترکیبی زیبا در سمت راست دفاعی تراکتور، ایرانپوریان و دیگر مدافعان را از پیش رو برداشتند تا این بار احسان حاج‌صفی در یک مصاف تک به تک اخباری را مغلوب کند.

اشتباهات بزرگی در خط دفاع که در ادامه کار با وجود پاس گلی که ایران‌پوریان به فرزاد حاتمی داد برای تراکتور چاره‌ساز نبود تا اولین باخت تیم تبریزی در این فصل ثبت شود.

همه این مسائل باعث شده که ایرانپوریان که تا چند هفته قبل امیر قلعه نویی او را کاندیدای حضور در تیم ملی می دانست، بیش از پیش زیر ذره بین رسانه ها قرار بگیرد و ضعف هایش به چشم بیاید. او که چند وقتی است با افت روبه رو شده، در بازی دیروز تراکتورسازان علی رغم پاس گلی که داد، مثل همیشه نبود.

 جالب آنکه این افت ایرانپوریان بعد از حضور وی در برنامه تلویزیونی ۹۰ اتفاق افتاده و همین مساله طی چند روز اخیر سوژه ای شد که تراکتوری ها درباره آن صحبت می کنند. حتی برخی از بازیکنان به ایرانپوریان به حالت شوخی گفته اند که از وقتی ۹۰ رفتی افت کردی.

قابل ذکر است که سال گذشته نیز محمدرضا اخباری به برنامه ۹۰ رفت و بعد از آن برنامه در چند بازی افت کرد و آن روزها نیز این بحث ها بر سر زبان ها افتاد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *