آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

بنیامین نتانیاهو:خانه‌های فلسطینی‌ها را منهدم کنید!

نخست وزیر رژیم صهیونیستی دستور تخریب فوری خانه های فلسطینی های ساکن اراضی اشغالی شرق قدس را صادر کرد

بازخبر / خانه های فلسطینیان به بهانه نداشتن “پروانۀ ساخت” منهدم شد/هدف اصلی اسراییل از تخریب انتقامجویی است

نخست وزیر رژیم صهیونیستی دستور تخریب فوری خانه های فلسطینی های ساکن اراضی اشغالی شرق قدس را صادر کرد.
به گزارش بازخبر، به نقل از پایگاه خبری العالم، بنیامین نتانیاهو — نخست وزیر رژیم صهیونیستی — برای انتقامجویی از فلسطینی ها، دستور تخریب فوریِ خانه های فلسطینی های ساکن اراضی اشغالی سال ۴۸ و شرق قدس را صادر کرد.

این دستورِ «بنیامین نتانیاهو»، در راستای فرونشاندن خشم شهرک نشینان صهیونیست از تخلیه شهرک «عمونه» واقع در کرانه باختری، صادر شد.

بر پایۀ گزارش رادیو رژیم صهیونستی، بنیامین نتانیاهو از نهادهای مربوطه در کابینه خود خواست فوراً خانه های فلسطینیان در داخل اراضی اشغالی به ویژه در منطقه النقب و قدس اشغالی را به بهانه نداشتن “پروانۀ ساخت” منهدم کنند.

«ایمن عوده»، رئیس فراکسیون مشترک عربی در پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست)، به این دستور غیرقانونی نتانیاهو واکنش نشان داد و گفت: «این تصمیم به معنای برابر دانستنِ شهرک نشینانِ غصب کنندۀ اراضی فلسطینی با فلسطینی هایی است که خانه های خود را بر روی اراضی خود بنا کرده اند اما تنها به دلیل تأیید نشدن نقشه های ساختمانی، موفق به کسب پروانۀ ساخت نشده اند».

عوده خاطر نشان کرد: «چند ماه است کابینه اسرائیل تلاش می کند به وضعیت ۴۰ خانواده که خانه های خود در شهرک غیرقانونی عمونه را تخلیه کرده اند، سر و سامان دهد. این در حالی است که ۴۰ روستا در النقب وجود دارند که حتی از پیش از تأسیس «اسرائیل» وجود داشتند، اما «اسرائیل» حاضر نیست آن ها را به رسمیت بشناسد، در واقع «اسرائیل» در این موارد، فقط به دنبال تخریب و انهدام است».

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *