توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد

رفیعی بندری : بخشی از مطالبات تا پیش از آغاز نیم فصل دوم آذرخشی ها پرداخت می شود/به دنبال جذب یک دروازه بان هستیم

مدیرعامل باشگاه آذرخش بندرعباس از جذب بازیکن سابق تیم ملی فوتسال ایران و پرداخت بخشی از مطالبات اعضای کادر فنی و بازیکنان تا پیش از آغاز نیم‌فصل دوم مسابقات لیگ برتر خبر داد.

بازخبر /مدیرعامل باشگاه آذرخش بندرعباس از جذب بازیکن سابق تیم ملی فوتسال ایران و پرداخت بخشی از مطالبات اعضای کادر فنی و بازیکنان تا پیش از آغاز نیم‌فصل دوم مسابقات لیگ برتر خبر داد.

مصطفی طیبی که در نیم‌فصل نخست فصل جاری لیگ برتر فوتسال برای تیم طرح و توسعه الوند قزوین توپ می‌زد، ظهر امروز با حضور در دفتر باشگاه آذرخش، قرارداد خود را با این تیم امضا کرد. این بازیکن ۲۹ ساله سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی در مسابقات مختلف و تیم‌های باشگاهی ازجمله گیتی پسند ، فولاد ماهان و فردوسی مشهد را در کارنامه دارد.

هومن رفیعی بندری در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، افزود: خوشبختانه پس از پایان نیم‌فصل نخست با اعلام نیازهای کادر فنی در پست‌های مختلف اقدام به مذاکره با مصطفی طیبی بازیکن سابق تیم ملی کردیم که خوشبختانه پس از توافق با وی موفق به عقد قرارداد با طیبی شدیم.

وی بابیان اینکه در روزهای آینده یک دروازه بان نامی به تیم آذرخش بندرعباس ملحق خواهد شد، تصریح کرد: امیدواریم در نیم‌فصل دوم با جذب بازیکنان موردنیاز کادر فنی بتوانیم در امر نتیجه‌گیری بهتر عمل کرده و با شرایط مناسب راهی مسابقات شویم.

رفیعی بندری با اشاره به اینکه برنامه دوم باشگاه پرداخت بخشی از مطالبات اعضای کادر فنی و بازیکنان است، خاطرنشان کرد: با تمهیدات اندیشیده شده تا پیش از آغاز نیم‌فصل دوم مسابقات لیگ برتر به‌طور حتم بخشی از مطالبات کادر فنی و بازیکنان پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه آذرخش بندرعباس در پایان ابراز امیدواری کرد تا در نیم‌فصل دوم تماشاگران تیمی متفاوت از آذرخش بندرعباس شاهد باشند که بازهم شادی را با کسب سه امتیاز به آن‌ها هدیه دهد.

پسندیدم(5)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *