اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

امینی زاده : اهمیت وحدت میان شیعه و سنی شعار نیست

شهردار بندرعباس با تاکید بر اینکه اهمیت وحدت میان شیعه و سنی شعار نیست، گفت: وحدت میان این دو مذهب، ذاتی و دارای پیشینه بسیار زیادی است.

بازخبر,شهردار بندرعباس با تاکید بر اینکه اهمیت وحدت میان شیعه و سنی شعار نیست، گفت: وحدت میان این دو مذهب، ذاتی و دارای پیشینه بسیار زیادی است.

عباس امینی‌زاده با گرامیداشت هفته وحدت اظهار کرد: وحدت میان شیعه و سنی همواره مورد تاکید بزرگان انقلاب مانند امام‌خمینی(ره) قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه ایشان در این ارتباط فرموده‌اند:«از ملی‌گرایی خطرناک‌تر و غم‌انگیزتر ایجاد اختلاف بین اهل‌سنت و جماعت با شیعیان است»، افزود: وحدت اسلامی مهم‌ترین عامل پیروزی و پیشرفت اسلام است.

شهردار بندرعباس ادامه داد: انقلاب اسلامی با الگو گیری از  پیامبر(ص) در سایه وحدت در اقشار و طوایف مختلف  موجبات وحدت ملل مسلمان را فراهم کرده است.

امینی‌زاده با بیان اینکه امروز دشمنان اسلام در سرتاسر عالم و در صفوف مختلف به تقابل با اسلام محمدی(ص) برخاسته اند، گفت: منظور از وحدت شیعه و سنی کنار گذاشتن مسائل اختلافی و تکیه بر مشترکات و مبنا قرار دادن آنها در تعامل با یکدیگر و مسائل مربوط به جهان اسلام و صحنه بین‌المللی است.

وی با تاکید بر اینکه وحدت میان این دو مذهب، ذاتی و درونی است، خاطرنشان کرد: این وحدت در استان هرمزگان به اوج خود رسیده و همواره شاهد ارتباطی به دور از هر گونه تنش و نارضایتی و اختلاف هستیم و حتی در موارد متعددی ارتباطات نزدیک مانند ازدواج، تجارت و غیره نیز هستیم.

شهردار بندرعباس با تبریک ایام میلاد با سعادت حضرت محمد(ص)، تصریح کرد: شهرداری بندرعباس در این ایام برنامه‌های متعدد فرهنگی و اجتماعی را در سطح محلات و بخش‌های مختلف شهر تدارک دیده و اجرا می‌شود.

امینی‌زاده در انتها نیز بیان کرد: در برابر اندیشیه شوم برخی از افراد که به دنبال خدشه‌دار کردن و انهدام جامعه اسلامی هستند، باید با اتحاد و هم دلی رفتار کرد و این توطئه شوم دشمنان را نقش بر آب کنیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *