اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

طلاق هسته ای ایران و آمریکا/ اقدامِ تحت فشار روحانی!

“پاسخ هسته ای ایران در واقع مبارزه طلبی این کشور با ترامپ محسوب می شود که بیم آن می رود که رقابت تسلیحاتی در منطقه مجددا به مراحل سابق خود برگردد.”

بازخبر,به نقل از روزنامه الیوم السابع، تمدید تحریم ها علیه ایران توسط آمریکا نزدیک شدن به طلاق هسته ای میان این دو کشور بعد از توافق هسته ای محسوب می شود.

به ادعای الیوم السابع، در این میان هم روحانی، تحت فشار تندروها به پاسخ هسته ای به تمدید تحریم ها توسط آمریکا روی آورده است.

این روزنامه افزود: پاسخ هسته ای ایران در واقع مبارزه طلبی این کشور با ترامپ محسوب می شود که بیم آن می رود که رقابت تسلیحاتی در منطقه مجددا به مراحل سابق خود برگردد.

خاطر نشان می شود که حسن روحانی در دستوری که دیروز به رئیس سازمان انرژی اتمی برای مقابله با نقض برجام در مقابل دولت آمریکا صادر کرده است، در دوبند از علی اکبر صالحی خواست برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای در حوزه پیشران هسته‌ای را با برنامه ریزی برای طراحی و ساخت پیشران هسته‌ای توسعه دهد.

بر اساس این دستور، رئیس‌جمهوری ایران در قبال بدعهدی آمریکا، اقدامات عملی ایران را روی میز گذاشته است، اقداماتی که پیش از آغاز مذاکرات هسته ای بین ایران و کشورهای ۱+۵ جزئی از برنامه‌های عملی ایران بود و با توافق هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران پذیرفت که سرعت دستیابی به آنها را کاهش دهد.

هدف رئیس‌جمهوری از برنامه‌ریزی و ساخت پیشران هسته‌ای جهت استفاده در حوزه حمل‌ونقل دریایی، با ‏همکاری مراکز علمی و تحقیقاتی، در واقع ساخت موتورهای کشتیرانی با سوخت هسته‌ای است که پیش از این در برنامه صلح‌آمیز هسته ای ایران قرار داشت.

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *