آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

قرعه کشی لیگ دسته یک فوتبال هرمزگان انجام شد + گزارش تصویری

روز گذشته هیئت فوتبال هرمزگان میزبان مسئولین باشگاه های استان هرمزگان بود.

بازخبر/ مراسم قرعه کشی مسابقات لیگ دست یک فوتبال هرمزگان روز گذشته با حضور مسئولین تمام باشگاه های استان از مناطق مختلف در هیئت فوتبال هرمزگان برگزار شد.

جلسه با سخنرانی رنجبریان (دبیر هیئت) آغاز شد، وی ابتدا به تشریح وضعیت مالی هیئت فوتبال استان هرمزگان پرداخت و در ادامه به عنوان کردن اهداف تمامی مسئولین هیئت پرداخت.

رنجبریان اظهار داشت: اهالی ورزش باید مرام و اخلاق جوانمردانه و ورزشکارانه داشته باشند، مردم به ورزشکاران بعنوان الگویی سالم نگاه می کنند و این باعث می شود بار اخلاقی اهالی ورزش سنگین تر شود.

پس از رنجبریان،  بارانی (رئیس کمیته آموزش) مراسم را بدست گرفت، وی درخصوص نحوه برگزاری مسابقات مطالبی را ارائه کرد و تاکید داشت: کسانی که جریمه دارند حتما به این موضوع توجه کنند و تا پایان دوره جریمه شان در مسابقات شرکت نکنند، شرکت کردن افراد محروم یا جریمه شده در مسابقات به ضرر باشگاه ها تمام می شود.

سر انجام با پایان صحبت های مسئولین هیئت فوتبال هرمزگان قرعه کشی مسابقات لیگ یک استان هم انجام شد، مسابقات در ۳ گروه ۸ تیمی با حضور نمایندگانی از میناب، رودان، بندر لنگه، قشم، بندر خمیر، حاجی آباد، بندر عباس، پارسیان و … برگزار می شوند.

گفتنی است تیم های شرکت کننده تا تاریخ ۴ دیماه ۹۵ فرصت دارند تا مدارکشان را جهت حضور در مسابقات به هیئت فوتبال استان هرمزگان ارسال کنند.

img_1663

img_1665

img_1675

img_1695

img_1701

img_1710

img_1750

img_1768

img_1772

img_1835

img_1841

پسندیدم(3)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *