اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

پاکسازی شرق هرمزگان از لوث وجود اشرار/ دستگیری ۲۰۰ نفر از اراذل و اوباش در ۴۸ ساعت اخیر در هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان از پاکسازی وسیع شرق استان از لوث وجود اشرار باسابقه خبر داد.

باز خبر,به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار عزیزالله ملکی پیش از ظهر امروز در یک نشست خبری اظهار کرد: به دنبال بروز برخی ناامنی‌ها در شرق استان هرمزگان و با رصد دقیق اطلاعاتی نیروی انتظامی، شرق استان هرمزگان از لوث وجود اشرار باسابقه این منطقه که در زمینه حمل مواد مخدر و سرقت مسلحانه اقدام می‌کردند، پاکسازی شد.

وی افزود: نیروی انتظامی موفق شد تا یک تیم از اشرار که فعالیت‌های گسترده‌ای در زمینه حمل مواد مخدر و ایجاد ناامنی و سرقت مسلحانه داشتند را شناسایی کرده و طی درگیری با آنان برای دستگیری، دو تن کشته و ۶ نفر از آنان نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان اینکه دامنه فعالیت این باند شرور شهرستان‌های میناب و رودان در شرق استان هرمزگان بوده است، عنوان کرد: با اقتدار در برابر هرگونه عاملی که بخواهد امنیت مردم را سلب و یا بر خلاف قانون عمل کند، می‌ایستیم چرا که رسالت اصلی نیروی انتظامی ایجاد امنیت و ثبات برای زندگی مردم و آرامش برای کشور است.

سردار ملکی همچنین به دستگیری ۲۰۰ تن از اراذل و اوباش و هنجارشکنان در مناطق مختلف استان در ۴۸ ساعت اخیر اشاره کرد و گفت: این دستگیرشدگان در زمینه حمل سلاح سرد و گرم، توزیع مواد مخدر، تولید و توزیع مشروبات الکلی فعالیت داشتند که در مواردی برای مردم مزاحمت ایجاد کرده‌اند.

وی همچنین از انهدام کامل باند گردباد در شهرستان جاسک خبر داد و گفت: دو نفر از این اشرار دستگیر شده‌اند.

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۴۵۷ میلیارد تومان کالای قاچاق در استان کشف شده است.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *