اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

عبور از بیماری‌ام بزرگ‌ترین برد در زندگی‌ام بود/شرمنده همشهریانم هستم

غلامرضا صنعتگر عبور از بیماری‌اش را بزرگ‌ترین برد در زندگی‌اش دانست و عنوان کرد: در حال حاضر از بودن در کنار مردمی که همواره برایم دعا کرده و با ابراز لطفشان مرا شرمنده خودکرده‌اند، لذت می‌برم.

باز خبر,این خواننده پاپ در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، در خصوص کنسرت جمعه‌شب(۱۹ آذر) در سالن فجر بندرعباس، افزود: به دلیل اینکه بتوانم توان بهتری برای اجرا بگذارم و شب خاطره‌انگیزی در کنار همشهریانم سپری کنم، دو سانس اجرا را به یک سانس تغییر دادم.

وی بابیان اینکه با همکاری مسئولان استان هرمزگان به‌ویژه فرمانداری شهرستان بندرعباس ظرفیت اجرا دوسانس را در یک سانس قراردادیم، خاطرنشان کرد: خوشبختانه شاهد استقبال گسترده و غیرقابل‌باوری از سوی هواداران و همشهریانم در خرید بلیت کنسرت بوده‌ام و مرا با این اقدامشان شرمنده کردند.

صنعتگر همچنین در خصوص اجرای خود در بندرعباس اضافه کرد: امیدوارم بهترین اجرای خود را بتوانم به نمایش بگذارم زیرا بندرعباس شهر بنده بوده و به‌عنوان یک هرمزگانی به حضور در جمع همشهریانم افتخار می‌کنم.

وی در پایان عبور از بیماری‌اش را بزرگ‌ترین برد در زندگی‌اش دانست و عنوان کرد: در حال حاضر از بودن در کنار مردمی که همواره برایم دعا کرده و با ابراز لطفشان مرا شرمنده خودکرده‌اند، لذت می‌برم.

به گزارش ایسنا، ‌غلامرضا صنعتگر متولد دهم آذر ۱۳۵۴ در بندرعباس، دارای دیپلم ادبیات و تخصص در نواختن پیانو ، گیتار و سازهای پوستی است که ترانه‌های میهنم ایران، میشه ضامنم بشی و عطر نرگس از مهم‌ترین آثار اوست که به تکرار از شبکه‌های مختلف صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شود. او مدت‌هاست با نارسایی کبد دست و پنجه نرم می‌کند.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *