ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
فرمانده قرارگاه عملیاتی قدس نیروی زمینی سپاه:

امروز بیش از ۷۰ درصد حلب با کمک شیعه و سنی آزاد شده است/ آل سعود و رژیم صهیونیستی شکست سنگینی در سوریه متحمل شدند

فرمانده قرارگاه عملیاتی قدس نیروی زمینی سپاه گفت: دشمنان در حرف‌هایشان حلب را خط قرمز می‌دانستند اما امروز بیش از ۷۰ درصد حلب با کمک شیعه و سنی آزاد شده است.

باز خبر,سردار محمد مارانی فرمانده قرارگاه عملیاتی قدس نیروی زمینی سپاه صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک رزمایش شهدای مدافع حرم با حضور بیش از ۵۰ گردان الی بیت‌المقدس در منطقه قلعه‌قاضی بندرعباس اظهار داشت: امروز روز ارزشمندی است و جمع شدن شما بسیجیان در این مکان همه را به یاد دفاع مقدس می‌اندازد.

وی افزود: امروز روزی است که دور هم گرد آمده‌ایم و با رهبر انتقلاب پیمان دوباره بستیم و تا لحظه‌ای که جان در بدن داریم در رکاب ولایت هستیم و خواهیم ماند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی قدس نیروی زمینی سپاه با اشاره به ظرفیت بسیج گفت: بسیج یک ظرفیت بزرگ برای پشتیبانی از انقلاب اسلامی است، بسیج یک منبع ذخیره سرمایه نیروی انسانی برای دفاع از انقلاب نه‌تنها در ایران اسلامی بلکه در سرتاسر جهان است.

مارانی با اشاره به فرمایش حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه «افتخار من این است که یک بسیجی هستم و خداوند مرا با بسیجیان محشور گرداند» بیان داشت: امام راحل(ره) خود را همتراز با بسیجیان می‌دانند، امام بسیجیان را مجاهد می‌دانست چراکه آنان از جان و مال خود می‌گذرند و در راه خدا مجاهدت می‌کنند.

وی با بیان اینکه بسیجی مجاهد است و بسیجیان مجاهدان راه حقیقت هستند، اضافه کرد: امام عزیز روزی که در پنجم آذرماه ۱۳۵۸ فرمان تشکیل بسیج را دادند، برخی در ذهنشان این عظمت بسیج نمی‌گنجید.

فرمانده قرارگاه عملیاتی قدس نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه گل کار بسیج در دوران دفاع مقدس بود و بسیجیان باعث برکت انقلاب اسلامی شدند، تصریح کرد: در روزهای نخستین انقلاب به برکت فرمان امام(ره) مبنی بر تشکیل بسیج، در جریان ترورهای کور و نافرجام و در جبهه‌های حق علیه باطل در هشت سال دفاع مقدس دیدیم که چگونه این نهاد ارزشمند از کیان جمهوری اسلامی ایران دفاع کرد.

مارانی عنوان کرد: دشمنان ما مخصوصا آمریکا حتی پس از دفاع مقدس نیز دست از سر این ملت برنداشتند و برای ما نقشه‌ها کشیده بودند ولی به لطف خدا و برکت وجود بسیج در جنگ فرهنگی نیز همانند دفاع مقدس پیروز شدیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی قدس نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه بسیج ارزش خود را امروز در سوریه و عراق و جبهه مقاومت نشان داده است، بیان داشت: دشمنان آمده بودند در سوریه بمانند و تغییر ایجاد کنند و محور مقاومت را با شکست مواجه سازند اما امروز رزمندگان اسلام به پیروزی‌های بزرگی دست یافتند که همه دنیا شاهد آن هستند.

وی با اشاره به پیروزی‌های مکرر رزمندگان اسلام در سوریه افزود: دشمنان در حرف‌هایشان حلب را خط قرمز می‌دانستند اما امروز بیش از ۷۰ درصد حلب با کمک شیعه و سنی آزاد شده است و پشتیبانی آل‌سعود و رژیم صهیونیستی نتوانسته است رزمندگان اسلام را با شکست مواجه سازد و آنها شکست سنگینی در سوریه متحمل شدند.

مارانی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: روزی خواهد رسید که پرچم اسلام را به بالای مسجدالاقصی خواهیم رساند و دشمنان اسلام خوار و زبور خواهند شد.

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *