ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

فرصت ۶ ماهه برای اخذ مجوز نمایندگی‌های اپل

رییس اتحادیه فروشندگان دستگاه‌های صوتی، تصویری و تلفن همراه از تعیین فرصت شش ماهه برای اخذ نمایندگی‌های گوشی‌های آیفون با نشان تجاری اپل توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر داد.

بازخبر ، رییس اتحادیه فروشندگان دستگاه‌های صوتی، تصویری و تلفن همراه از تعیین فرصت شش ماهه برای اخذ نمایندگی‌های گوشی‌های آیفون با نشان تجاری اپل توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر داد.

ابراهیم درستی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه وزارت صنعت، معدن و تجارت فرصت شش ماهه‌ای را برای متقاضیان دریافت نمایندگی گوشی‌های آیفون تعیین کرده است، گفت: این وزارتخانه فرصت داده است متقاضیان در سامانه، ثبت درخواست خود را ارائه دهند و مجوزهای لازم را دریافت کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در شرایط پساتحریم قرار گرفته‌ایم، باید به صورت کلی مسائل مرتبط با واردات گوشی‌های آیفون ضابطه‌مند شده و نباید محدودیتی در این زمینه وجود داشته باشد و واردات این مدل گوشی انحصاری شود.

رییس اتحادیه فروشندگان دستگاه‌های صوتی، تصویری و تلفن همراه با تاکید بر اینکه نباید واردات گوشی‌های آیفون در انحصار افراد خاصی قرار گیرد، گفت: هر کسی که شرایط لازم را دارد و متقاضی این امر است باید بتواند مجوز نمایندگی را دریافت کند و واردات داشته باشد.

درستی در مورد ارائه مجوز به برخی نمایندگی‌ها به منظور واردات گوشی‌های آیفون با مدل تجاری اپل اظهار کرد: طی لیستی به ۹ نفر از درخواست‌کنندگان مجوز نمایندگی ارائه شده و در حال حاضر نیز هشت تا ۹ متقاضی دیگر در حال تشکیل پرونده هستند تا بتوانند کسب مجوز کنند.

وی افزود: هر شرکتی که مجوز خود را به عنوان نمایندگی دریافت می‌کند باید بتواند خدمات پس از فروش ارائه کند و در این رابطه مشکلی نداشته باشد. فعلا شرکت‌هایی که مجوز نمایندگی دارند می‌توانند امر واردات را در دستور کار قرار دهند و به مرور زمان نیز هر نمایندگی که بتواند طی مدت اعلام شده اخذ مجوز کند می‌تواند واردات گوشی‌های آیفون را مدنظر قرار دهد.

به گزارش ایسنا، ‌اخیرا وزارت صنعت، معدن و تجارت مجوز ثبت سفارش برای واردات گوشی‌های آیفون با نشان تجاری اپل را برای ۹ شرکت صادر کرده  که این شرکت‌ها باید خدمات پس از فروش را به خریداران ارائه کنند.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *