آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

در آستانه پیروزی نیروهای سوریه در حلب تروریست ها درخواست آتش بس کردند

تروریستهای مستقر در شرق شهر ‘حلب’ که تحت محاصره نیروهای سوریه قرار گرفته اند، در آستانه شکست کامل، خواستار آتش بس پنج روزه شدند.

بازخبر / پایگاه خبری ‘الیوم السابع’ روز پنجشنبه گزارش داد: تروریست ها با درخواست آتش بس پنج روزه، ادعا کردند که قصد دارند در این مدت شهروندان و مجروحان را از منطقه درگیری خارج کنند . با این حال آنان هیچ اشاره ای به آمادگی برای عقب نشینی از مناطق اشغالی در شرق حلب نکردند.
دمشق و مسکو از تروریست ها خواسته اند که از مناطق شرق حلب که اکنون از سوی نیروهای ارتش سوریه محاصره شده، خارج شوند.
ارتش سوریه در دو هفته گذشته در محله های شرق حلب پیشروی های مهمی داشته و دستاوردهای زیادی کسب کرده اند و در آستانه بازپس گیری کامل این منطقه از تروریستها است .
در ادامه این گزارش آمده است: تروریستها در شرق حلب خواستار مذاکره در باره آینده شهر و بهبود وضعیت انسانی این منطقه شده اند، اما آنان سخنی از خروج جنگجویان از شرق حلب به میان نیاورده اند .
سوریه و روسیه اعلام کرده اند که خواستار خروج تروریست ها از شرق حلب هستند، ولی آتش بس پیشنهادی آنها قابل بررسی نیست.
یکی از ساکنان شرق حلب در باره جنگ در این شهر گفت: اوضاع در اینجا از مدت ها پیش بسیار بد شده است. قبلا چنین حملاتی را در شهر ندیده بودم، ما حتی نمی توانیم پنج دقیقه استراحت کنیم و بمباران ها همچنان ادامه دارد.
ساکن حلب که با خبرگزاری ‘رویترز’ تماس گرفته، افزود: هر گونه حرکتی در خیابانهای شرق حلب فورا مورد هدف قرار می گیرد. وحشت و ترس بر ساکنان باقی مانده در شهر غلبه کرده و آب و غذایی هم وجود ندارد.
نیروهای ارتش سوریه در دو هفته گذشته با حملات سریع موفق شده اند، بخش عمده ای از شرق حلب را از تروریستها بازپس بگیرند و اکنون این عناصر تنها در بخشهایی از جنوب شرق این شهر مقاومت می کنند .
بحران سوریه در سال ۲۰۱۱ ابتدا با فعالیت مخالفان سوری و سپس ورود تروریست های مسلح به این کشور آغاز شد و تا کنون ادامه دارد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *