آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
معاون امور صنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع :

همایش توسعه سواحل مکران به میزبانی بندرچابهار برگزار می‌شود

معاون امور صنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع از میزبانی بندر چابهار از همایش توسعه سواحل مکران خبرداد و گفت: سواحل مکران یک ظرفیت و سرمایه ملی است.

بازخبر / به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، سردار محمد اسلامی نشست با اشاره به طرح توسعه سواحل مکران، تصریح کرد: در طرح توسعه سواحل مکران قرار بر این است که هر اقدامی بر اساس مطالعه و اسناد جامع توسعه باشد.

وی ادامه داد: دوره واگرایی و نگاه بخشی در کشور خاتمه پیدا کرده، کما اینکه ما برای توسعه سواحل مکران طبق نگاه همه جانبه در دبیرخانه مربوطه نگاه می‌کنیم و در تدوین برنامه‌ های طرح توسعه مکران از مشاوره و اطلاعات تمامی دستگاه‌ های زیرساختی و اجتماعی استفاده شده است.

معاون امور صنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع اضافه کرد: در راه توسعه سواحل مکران، نمی‌توان به سرمایه‌ های اجتماعی کنونی بی‌ توجه بود، کما اینکه این منطقه بکر و دست نخورده است که به عنوان یک ظرفیت و سرمایه ملی باید با حساسیت لازم طرح‌های مدنظر را راهبری کرد.

سردار اسلامی با بیان اینکه بر روی نقشه‌ها و پلن کلی توسعه مکران اختلافی وجود ندارد، یادآور شد:‌ چیزی که ادر حال حاضر  مشخص و همه بر روی آن توافق دارند، وجود دو شهر محرک در سواحل مکران به نام‌های چابهار و جاسک است که برای جاسک کاربری صنعتی انرژی و برای چابهار حمل و نقلی و بندری تعریف شده است.

وی گفت: همایش توسعه سواحل مکران چهارم و پنجم بهمن‌ماه سال جاری در بندر چابهار برگزار می شود که تاکنون حدود ۵۰ سرمایه‌ گذار برای شرکت در این همایش تقاضا کرده‌اند و تمامی وزراتخانه ها در این همایش پنل تخصصی دارند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *