آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
ليگ برتر فوتبال جوانان هرمزگان

شاهین مهر رودان بر سکوى قهرمانى ایستاد + گزارش تصویری

دیدارهاى رده بندى و فینال لیگ برتر فوتبال جوانان هرمزگان در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس برگزارشد.

بازخبر / مسابقات فوتبال جوانان هرمزگان که از چندى پیش با حضور ٨ تیم در دو گروه آغاز شده بود با شناخت تیم هاى اول تا چهارم به کارخودش به پایان داد. شهردارى ، آبفا،  گاز و اروند در گروه یک و سهیلى جوان قشم ،صنعت برق بندرعباس ، شاهین مهر رودان و استقلال میناب در گروه دوم با هم به رقابت پرداختند. در پایان بازى هاى دور مقدماتى از گروه اول تیم هاى  آبفا با ١٢امتیاز و شهردارى با ١٠ امتیاز و از گروه دوم تیم هاى سهیلى جوان و شاهین مهررودان به مرحله نیمه نهایى راه یافتند. در بازى هاى نیمه نهایى شهردارى بندرعباس در دو بازى رفت و برگشت با نتیجه مشابه سه بریک سهیلى را شکست داد و شاهین مهر رودان در بندرعباس با آبفا دو بر دو مساوى کرد و در رودان با سه گل آبفا را شکست داد تا در فینال با شهردارى بازى کند.
بازى رده بندى :
در بازى رده بندى آبفا با ترکیب محمد باقر رفیعى، اسماعیل پوردرویش ، محمد شنا درمان، محمد امین زارعى، امیر حسین صادقى، محمد رضا یاور، (٨٠ سجاد رضایى) محمد صادق احمدى، فرید حبش پورى، شاهین نژاد اسماعیل ، عنایت ا…بوته (٨١ مظفر جوکار)  و فرزاد هوتى (٧٠ احمدرضا ذاکرى) وارد میدان شد. براى سهیلى جوان قشم هم عبدالجلیل ایرانى، احمد ایمانى، محمد امین ملاحى، مسعود صیادى، محمد درخشان ، (٧٣صادق پلاسى ) صادق چاهو نژاد، امیر اعتبارى، عبدالرحیم مرادى زاده ، (۶١ محسن زرنگى) فاروق تاخره، فرزاد تاخره (٨۵ حمید تاخره) و مالک چاهو نژاد بازى کردند. آبفا که دستش از جام قهرمانى کوتاه شده بود آمده بود که حداقل عنوان سومى را از آن خودش کند از همان ابتدا بازى را هجومى شروع کرد و خیلى زود در دقیقه یازده توسط مرد اول تیمش عنایت اله بوته به گل رسید. در دقیقه ١۵ بوته یک باردیگر پایش به گل بازشد وبراى بار دوم دروازه سهیلى جوان قشم را باز کرد. سهیلى جوان قشم در دقیقه ٢۴ توسط امید اعتبارى یکى از گل هاى خورده را جبران کرد تا بازى در نیمه نخست دو بریک به سود آبفا به پایان برسد. در نیمه دوم آبفا  در دقیقه ۵٢ بازى به گل رسید و این بار فرزاد هوتى تور دروازه سهیلى جوان را لرزاند. فشار حملات آبفا تمامى نداشت ودر دقیقه ٧۵ عنایت اله بوته با به ثمر رساندن گل سوم خودش هتریک کرد تا آبفا در پایان نوددقیقه چهار بر یک برنده بازى باشد وعنوان سومى لیگ برتر فوتبال جوانان را از آن خودش کند.
بازى فینال :
بر گزارکننده بازى فینال لیگ برتر جوانان هرمزگان دو تیم شهردارى بندرعباس و شاهین مهر رودان بودند. محمد کریمى سرمربى شاهین مهر رودان در این بازى احمد رضا صالحى، محمد جواد نجفى ، محمد دلاورى، عبدالمجید حدادى، حسن داورى، محمد امین سالارى، (٨٨ محمد امین مویدى ) محمد جواد خرمى، احمد حاجى زاده ، (٩٠ سهیل چمنى  ) احسان دهقانى پور، سعید سپهرى  و رضا خورشیدى را به بازى گرفت. حسن شراعى سرمربى شهردارى بندرعباس هم براى رویاروى با حریف رودانى خودش امید خنفرى ، مهدى خجیر، فاضل سالارى، (۶٢ علیرضا حسن زاده ) محمد خوشرو، کاظم غلامحسینى، امیر شراعى، محمد حسینى نیا، ماشاا…مبارکى پور، محمد امین حسن زاده، مهرزاد دهقانى و پارسا اقبالى فینى را به بازى فرستاد.
بازى با حملات شهردارى شروع شد و نارنجى پوشان بر بازى تسلط کامل داشتند. سفید پوشان رودانى که کاملا حواسشان به حملات و تاکتیک هاى حریف خود بودند اجازه هنرنمایى را به مهاجمان شهردارى نمى دادند. در دقیقه ٢٠ بازى شهردارى مى توانست به گل برسد اما شوت بازیکن این تیم به تیر دروازه خورد تا آه از نهاد نیمکت نشینان بلند شود.
در دقیقه ٣١ بازى بر خلاف جریان بازى تیم رودانى توسط سعید سپهرى به گل رسید تا نارنجى پوشان شهردارى با شکست نیمه نخست به رختکن بروند.
شهردارى براى جبران گل خورده با شروع نیمه دوم یکسره حمله شدوسفید پوشان شاهین مهر هم فقط به دفاع مى پرداختند والبته نیم نگاهى هم به ضد حمله داشتند. شاگردان شراعى در تیم شهردارى هر چه تلاش کردند نتوانستند سد دفاعى شاهین مهر را در ۴۵ دقیقه دوم بشکند و با همان تک گل که نیمه نخست پذیرفتند بازى را واگذارکردند تا شاهین مهر رودان قهرمان لیگ برتر فوتبال جوانان هرمزگان شود. در پایان این رقابت ها عنایت ا…بوته با به ثمر رساندن ١۵ گل آقاى گل مسابقات شد. فرید حبش بمپورى هم از تیم آبفا به عنوان فنى ترین بازیکن از سوى کمیته جوانان واستعدادیابى هیات فوتبال استان انتخاب شد. مراسم اختتامیه این رقابت ها با حضور قاسم رنجبریان دبیر هیات ، على خواجه فینى نایب ریئس ، محمد بارانى رییس کمیته مسابقات هیات فوتبال برگزار شد و مدال و جام هاى قهرمانى به تیم هاى اول تا سوم اهدا شد.

img_1313

img_1316

img_1326

img_1330

img_1360

img_1368

img_1375

img_1387

img_1388

img_1403

img_1408

img_1411

img_1421

img_1436

img_1447

img_1456

img_1464

img_1475

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *