ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
«دقیقه هام» سرانجام روی استیج میلاد؛

علیرضا طلیسچی: برای این لحظه، سال‌ها لحظه شماری کردم! + گزارش تصویری

علیرضا طلیسچی سرانجام پس از مدت‌ها انتظارِ مخاطبانش نخستین کنسرت خود را در سالن میلاد نمایشگاه تهران برگزار کرد.

بازخبر / خواننده آلبوم «دقیقه هام» در حالی نخستین بار اجرای زنده را به صورت رسمی تجربه می‌کرد که از انتشار اولین قطعات او بیش از ۱۰ سال می‌گذرد. طلیسچی که اوایل سال جاری پس از سال‌ها اولین آلبوم خود را منتشر کرده بود، با اجرای قطعاتی از اثر «دقیقه‌هام» و دیگر تک آهنگ‌هایش به استقبال مخاطبانش رفت.

علیرضا طلیسچی کنسرت را با قطعه «کسی که دیگه رفت» آغاز کرد. سپس از این لحظه به عنوان بهترین لحظه زندگی‌اش یاد کرد و گفت: سال‌ها منتظر این شب بودم که روی ماهتان را از نزدیک ببینم. این اولین اجرای زنده من است و برای آن ذوق و شوق زیادی داشتم. وی در ادامه قطعات «وقتی نیستی»، «زخمای من»، «رد داده بودی»، «دوستت دارم»، «سیاه»، «اگه بدونی»، «رو به روی من»، «حلقه»، «دقیقه هام»، «اتفاقی دیدمت» و … را اجرا کرد.

اعضای گروه طلیسچی در این کنسرت را علی ثابت «تنظیم کننده قطعات»، بابک مالکی فر، عمادرضا نکویی، فرید سلامت، اشکان پورپناهی، کامیار عبدی، مجتبی کشاورز، امیربهادر دهقان، علیرضا جعفریه تشکیل می‌دادند.

علی ایلیا، محسن افشار، شیث ر ضایی، عماد طالب زاده، آرش پاکزاد، سوگل طهماسبی، علی لهراسبی، فرزان حسن وند و … از جمله مهمانان ویژه این کنسرت بودند.

شایان ذکر است که این هنرمند در نخستین کنسرت خود که به تهیه کنندگی «آوای فروهر» بود، از موزیک ویدئو «به خودم بد کردم» نیز رونمایی کرد.

alirezatalischi-14azar95-1

alirezatalischi-14azar95-2

alirezatalischi-14azar95-11

alirezatalischi-14azar95-12

alirezatalischi-14azar95-13

alirezatalischi-14azar95-14

alirezatalischi-14azar95-16

alirezatalischi-14azar95-33

alirezatalischi-14azar95-36

پسندیدم(7)نپسندیدم(2)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *