ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

گوشی متفاوت کداک اِکترا ۵ روز دیگر می‌آید / عکس

پیش‌تر از ساخت و عرضه گوشی هوشمند جدیدی از سوی کمپانی قدیمی و معروف کداک نوشتیم و حالا خبر رسیده است که مدل اکترا از ۵ روز دیگر در آلمان قابل خرید است.

بازخبر / مرور وب با سریع‌ترین اپ، اجرای موسیقی باکیفیت، ردیاب سلامت و تندرستی؛ نکاتی است که سازندگان گوشی‌های هوشمند این روزها سخت بدان مشغولند اما دل‌مشغولی درباره ساخت دوربینِ خوب روی گوشی همه‌چیز را متفاوت می‌کند، به‌خصوص اینکه یک سازنده دوربین وارد عرصه گوشی سازی شود.

و اما کاری که کمپانی آمریکایی کداک کرده، عرضه اولین گوشی هوشمند با دوربین ویژه خود است که خبرش اکتبر منتشر شد و حالا گفته می‌شود که گوشی موسوم به اکترا / Ektra برای کاربرانی که می‌خواهند تجربه متفاوتی با دوربین گوشی خود داشته باشند، به قیمت ۵۳۱ دلار / ۴۹۹ یورو راهی بازار می‌شود. این گوشی ابتدا در آلمان از ۹ دسامبر قابل خرید خواهد بود و سپس تا ژانویه وارد بازار جهانی می شود.

سنسور ۲۱ مگاپیکسلی مجهز به فناوری تشخیص فاز خودکار فوکوس / PDAF، آپارچر f/2.0، فلش دوآل ال ای دی، کیفیت بالا در نور کم و شب، ویدئوی ۴K، تنظیم دستی و کامل دوربین با اپ مخصوص و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیسلی با PDAF از ویژگی‌های دوربین کداک اکترا است.

اما سایر مشخصات سخت‌افزاری گوشی به شرح زیر است:

پردازنده هلیو X20 با معماری ۱۰ هسته‌ای / ۳ گیگ رم یا حافظه موقت / ۳۲ گیگ حافظه داخلی / یو اس بی تایپ سی / اندروید مارشمالو / باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری

۱

۲

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *