آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

شما نظر بدهید/ با توجه به تصویب تمدید تحریم‌های ایران در سنای آمریکا، اقدام مناسب ما چگونه بایدباشد؟

همانگونه که انتظار می رفت سنای آمریکا با ۹۹ رأی موافق طرح تمدید تحریم های ایران به مدت ده سال دیگر را که پیشتر در مجلس نمایندگان آمریکا به تصویب رسیده بود تصویب و برای امضاء رئیس جمهور امریکا به کاخ سفید ارسال کرد.

بازخبر / این طرح که درواقع همان قانون داماتو است که در زمان بیل کلینتون علیه کشورما به تصویب رسید به احتمال زیاد توسط باراک اوباما رئیس جمهوری امریکا نیز امضاء خواهد شد.

اگرچه براساس سند برجام این اقدام ـ تمدید تحریم های قدیمی که ارتباطی با موضوع هسته ای ندارند ـ نقض برجام محسوب نمی شود اما از نظر ایران، این اقدام مخالف با روح برجام است و دولت بعدی ایالات متحده آمریکا می تواند بندهایی از آن را که براساس برجام توسط دولت اوباما تعلیق شده است را مجددا به حالت اول بازگردند.

رهبر معظم انقلاب پیش تر و نیز وزارت امور خارجه و برخی دیگر از مسئولان نظام  تاکید کرده اند که ایران تمدید تحریم ها را نقض برجام قلمداد کرده و واکنش نشان خواهد داد.

در این بین این سوال مطرح است که واکنش جمهوری اسلامی ایران به این اقدام آمریکا باید چگونه باشد؟

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ، ،

5 نظر برای “شما نظر بدهید/ با توجه به تصویب تمدید تحریم‌های ایران در سنای آمریکا، اقدام مناسب ما چگونه بایدباشد؟”

  1. عنایت گفت:

    سلام
    شما هرکاری هم بکنید بازهم نصیب شما جنگ است.
    همون بلای که سر عراق آوردن.
    یاسوریه که شیمیای شو اول خارج کردن بعد باهاش سر جنگ واز کردن.
    از سیاست مدارهای مسکو عوضی تر هم هیچ جای دنیا نیست.

    پسندیدم(0)نپسندیدم(4)
  2. عادل گفت:

    ظریف و اشتون بخندند همه چیز حله

    پسندیدم(1)نپسندیدم(1)
  3. محسن گفت:

    اول شکایت به مراجع بالا هرچندکه ذیصلاح هم نیستندچونکه تمام راه های بهانه گیری بسته شود
    ودر صورت فایده نداشتن با تمام قدرت تمام نیروگاه های هسته ای چه از نظر تجهیزاتی که قبلا داشت وچه از نظر در صدغنی کردن به قبل از برجام برگردانید

    پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
  4. رضا گفت:

    آسایش دو گیتی تفسیر این دو حرف است. با دوستان مروت / با دشمنان مدارا

    پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
  5. سرباز رهبر و انقلاب گفت:

    س وابستکی به شرق و غرب همین میشه که انها میخواهن اکر یک صدم خرج کردی که خرج بیکانه ها میشه خرج ایسارکران میشد و جوانها میدیدن باورشان میشد ومیشه که باید از مملکتشان و از دینشان پاسداری کنن و.لی بیکانه همیشه بیکانه است جون سلام کرک بی طمع نیست واکر حرف رهبر و پیروی از او کنیم دشمن هیج غلطی نمیتواند بکند ولی خیلیها دیر امدن به انقلاب و لی بیشتر از همه طلب کار شدن و ترسو هم هستن اکر یک ترامپ در امریکاست در ایران صدها سلیمانی ومیلیونها جان بر کف مسل بابای یا باکری یا. مانند ان بزرکوار ها داریم باید به جوانهای خود متکی بود و باید کاری کرد که انها از دو دهه قبل فاصله نکیرن جون دهه قبلیها را میبینن ویا با انها زندکی میکنن حال وضع انها را مبینن ولی باورشان نمیشه

    پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *