آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

اصغر فرهادی و همسرش در روزهای خوش دانشجویی و نامزدی +عکس

شهرام گیل‌آبادی تازه ترین پست اینستاگرام خود را به عکسی از اجرای نمایش «ماشین نشین‌ها» به کارگردانی اصغر فرهادی اختصاص داد.

بازخبر /شهرام گیل‌آبادی معاون ارتباطات راهبردی و امور بین الملل شهرداری تهران، با انتشار عکسی از اجرای نمایش «ماشین نشین‌ها» به کارگردانی اصغر فرهادی، به نقل خاطره‌ای از روزهای دانشجویی با این کارگردان صاحب‌نام سینما در صفحه شخصی خود پرداخت.

گیل‌آبادی در اینستاگرام خود نوشت: «سال ۷۳ من با کار «تصویرهای شکسته» اصغر فرهادی با نمایش «ماشین نشین‌ها» و علیرضا نادری با کار «پچ‌پچه‌های پشت خط» در جشنواره تئا‌تر دانشجویی حضور داشتیم و رقابت اصلی میان این سه کار بود.

ما بازیگری نقش اول مرد را گرفتیم طراحی صحنه‌مان هم اول شد. از متن هم تقدیر کردند. کلا جوایز بین این سه کار تقسیم شد. همین سه کار در جشنواره فجر هم شرکت کردند و موفق هم بودند.

اصغر فرهادی و پریسا بخت‌آور تازه با هم نامزد شده بودند و در «ماشین نشین‌ها» با هم همکاری می‌کردند، «ماشین نشین‌ها» بر اساس متنی از علی خودسیانی بود منتها فرهادی در متن او تغییراتی ایجاد کرده بود که به مذاق خودسیانی خوش نیامده بود، برای همین یک شب در خیابان آپادانا خوابگاه سروصدا کرد. بگو مگوی این دو اصفهانی با آن لهجه شیرین بعد‌ها برای ما خاطره شد.

فرهادی در سال‌های نخست دهه ۷۰ در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران مشغول به تحصیل بود.

پسندیدم(3)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *