اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

اقدام ددمنشانه ترامپ علیه ایران در پی تمدید ۱۰ ساله تحریم‌ها

«ترامپ رئیس جمهور منتخب آمریکا و تیم وی در حال بررسی و تدوین تحریم های جدید غیرمرتبط با برنامه هسته ای علیه ایران است.»

بازخبر / روزنامه الیوم السابع به نقل از “فایننشال تایمز” نوشت: «ترامپ رئیس جمهور منتخب آمریکا و تیم وی در حال بررسی و تدوین تحریم های جدید غیرمرتبط با برنامه هسته ای علیه ایران است.»

این منبع مذکور در ادامه نوشت: «یک منبع در کنگره آمریکا که نخواسته نامش فاش شود به روزنامه انگلیسی فایننشال تایمز گفته است که تیم انتقالی دونالد ترامپ در حال بررسی گزینه‌هایی برای اعمال تحریم جدید که به لحاظ فنی توافق هسته‌ای ایران و ۱+۵ را نقض نکند.»

این اقدام ددمنشانه ترامپ در حالی صورت می گیرد که مجلس سنای آمریکا شب گذشته با ۹۹ رأی مثبت و بدون هیچ رأی مخالف طرح تمدید ۱۰ ساله قانون تحریم‌های ایران را تصویب کرد، این طرح برای تبدیل شدن به قانون نیاز دارد به امضاء باراک اوباما رئیس‌جمهوری آمریکا برسد.

 اتخاذ شیوه وتو قوانین از سوی رئیس جمهوردر آمریکا امری طبیعی و متداول محسوب می شود و بارها تکرار شده است به گونه ای که شاهد بوده ایم اوباما تا به امروز در دوران ریاست جمهوری خود ۱۲ بار قوانین مختلف را مورد وتو قرار داده است

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *