اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
دیلی تلگراف گزارش داد:

نقشه ای که ترامپ برای ایران و کشور های سنی دارد

ترامپ اولویت های خود را آمریکا و لزوم برخورد و مقابله با داعش برشمرد. او باید متحدان سنی آمریکا را در کنار خود جمع کند و همچنین از قبایل سنی حمایت کند و از کمک آنها برای از بین بردن داعش استفاده کند.

بازخبر / روزنامه انگلیسی دیلی تلگراف در گزارشی نوشت: دونالد ترامپ باید متحدان سنی را در کنار خود نگه دارد و به ایران در جدیت خود برای مقابله با داعش نه بگوید.

 

این روزنامه نوشت: ترامپ اولویت های خود را آمریکا و لزوم برخورد و مقابله با داعش برشمرد. او باید متحدان سنی آمریکا را در کنار خود جمع کند و همچنین از قبایل سنی حمایت کند و از کمک آنها برای از بین بردن داعش استفاده کند.

اکنون متحدان بشار اسد برای از بین بردن داعش در سوریه، ایران و روسیه هستند و آنها در زمینه کسب اتحاد قبایل سنی، شکست خورده اند. اکنون در صورتی که واقعا ترامپ به دنبال نابودی داعش است باید راهی را برای متقاعد کردن کشور های سنی، برای بازی کردن نقش بزرگی تری در مبارزه با داعش، پیدا کند. داعش تنها یک تهدید نبوده و تهدید مهمتر این افزایش حضور ایران در مساله است زیرا داعش یک کشور نبوده و کشوری نیز از آن حمایت نمی کند اما ایران کشوری است که منطقه را کنترل کرده و از شبه نظامیان شیعه نیز برای گسترش قدرت خود استفاده می کند.

 
دیلی تلگراف افزود: تجریه نشان داده است که بسیاری از سیاست های اوباما در قبال ایران شکست خورده است و ترامپ متوجه تهدید ایران است و به طور یقین برنامه های مقابله با ایران را دنبال خواهد کرد.

پسندیدم(1)نپسندیدم(1)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *