اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
مهدی خزعلی:

شبی که “محمود صادقی” ترسید/ از او انتظار بی‌جا داشتیم

«حتی انتظار نداشته باشیم مطهری دومی شود، چون مصونیت و جایگاه مطهری را ندارد!»

بازخبر/  مهدی خزعلی از عناصر ضدانقلاب در یکی از شبکه‌های مجازی، یادداشتی در حمایت از محمود صادقی، نماینده جدید الورود مجلس دهم نوشته است.

مهدی خزعلی در این یادداشت ضمن تقدیر از مواضع این نماینده اصلاح طلب مجلس، هرچند واکنش وی را در مواجهه با حکم احضار صادره از دادسرای فرهنگ و رسانه ستوده ولی گفته است که این خودداری از روی ترس بوده: «درست است که صادقی آن شب ترسیده بود… انتظار نداشته باشیم مطهری دومی شود، چون مصونیت و جایگاه مطهری را ندارد!»

خزعلی با تمایز قائل شدن میان خود با محمود صادقی، به سوء استفاده خود از جایگاه نسبی‌ اش با آیت الله خزعلی اذعان کرده و نوشته است که «مطهری، بهشتی، منتظری و خزعلی»، به واسطه جایگاه پدرانشان است که حرف می‌زنند!

گفته های مهدی خزعلی در حالی است که مرحوم آیت الله خزعلی بارها از اظهارات وی اعلام برائت کرده بود و همچنین در بیانیه‌ای اعلام نمود: «مدت مدیدی است پسرم مهدی خزعلی از راه مستقیم منحرف شده درست در خط مقابل قرار گرفته هر چه نصحیت می‌کنم و برای هدایتش متوسل به اولیای خدا می‌شوم اثر نمی‌کند… الان هم دعا می‌کنم خداوند به او توفیق دهد که از راه انحرافی که پیش گرفته است برگردد و گرنه خداوند مقتدر، اسلام و انقلاب و امام و رهبر و رئیس جمهور و مسلمین عزیز را از شر او مصون و محفوظ بفرماید.»

خزعلی در پایان به با انتقاد از تمکین صادقی به حکم احضار صادره از دادسرای فرهنگ و رسانه اشاره کرده و نوشته است: «اگر من و مطهری بودیم هرگز تن به حکم احضار غیر قانونی نمی‌دادیم و می‌گذاشتیم که بیایند و بازداشت کنند.».

خزعلی در پایان توان و تحمل صادقی را پایین ارزیابی کرده و نوشته است: «از او بیش از توانش انتظار نداشته باشید».

پسندیدم(0)نپسندیدم(6)
کلمات کلیدی: ،

1 نظر برای “شبی که “محمود صادقی” ترسید/ از او انتظار بی‌جا داشتیم”

  1. محمد گفت:

    خجالت نمیکشید دکتر مهدی خزعلی را ضد انقلاب میگویید مرگ بر شما دزدان که هم انقلاب را از مردم گرفتید هم اسلام را، کسی که به شما میگوید دزدی نکنید ضد انقلاب است؟ مگه قرار نبود این انقلاب مال پابرهنگان باشد؟ پس چی شد؟ همه مسولان از رئیس جمهور قبلی و معاونش و از رئیس قوه قضائیه و زیردستان و برادرانش شماها که خون این مردم را در شیشه کرده اید به کسی که حرف حق میزند ضد انقلاب میگویید جمع کنید این بساطتان را آخرتان بدتر از قذافی خواهد بود

    پسندیدم(6)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *