اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

یکتاپور : همکاری شهروندان تأثیر فراوانی در زیبایی شهر دارد/ باید از مشارکت مردم بهره بیشتری بگیریم

معاون خدمات شهری شهردار بندرعباس گفت: اگر بستر همکاری هر چه بیشتر مردم در زیبایی و تمیزی شهر فراهم شود، بدون شک از هزینه‌های تنظیف شهری نیز کاسته می‌شود.

بازخبر, محسن یکتاپور حاشیه اجرای طرح پاکسازی ساحل شهر بندرعباس اظهار کرد: یکی از بهترین ظرفیت‌های توسعه شهر بندرعباس بخصوص در زمینه جذب گردشگر، ساحل شهر بندرعباس است که باید برای تمیزی و نظافت هر چه بیشتر آن برنامه‌ریزی و همت بیشتری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه نظافت و زیبایی شهر کمک هر چه بیشتر مردم را می‌طلبد، افزود: در همه شهرهای ایران و شهرهای سراسر دنیا که جلوه زیبایی از خود در اذهان دارند، همکاری مردم در تمیزی و جلوه مناسب شهر نمود عینی و عملی یافته است و ما نیز در شهر بندرعباس باید مشارکت هر چه بیشتر مردم را در این حوزه فراهم کنیم.

معاون خدمات شهری شهردار بندرعباس ادامه داد: شهرهای ساحلی بخصوص شهرهای ساحلی گرم در دنیا به علت شرایط خاص آب و هوایی با مشکلات و محدودیت‌هایی در زمینه ارائه خدمات شهری مواجه هستند اما تلاش کرده‌اند تا این محدودیت‌ها را از طریق ایجاد بسترهای همکاری متقابل مردم در حوزه رعایت نظافت و زیبایی شهر جبران کنند.

یکتاپور یکی از مهم‌ترین اولویت‌های ارائه خدمات شهری در بندرعباس را ارتقای کیفیت ارائه خدمات از یک سو و ایجاد تعادل و توازن در ارائه خدمات به همه مناطق شهری عنوان و خاطرنشان کرد: ساحل بندرعباس باید با مشارکت مردم از زیبایی و تمیزی هر چه بیشتری برخوردار باشد.

وی استفاده از توان سازمان‌های مردم‌نهاد را در زمینه رشد فرهنگ عمومی در حوزه شهری را از جمله پتانسیل‌های بسیار مطلوب در این زمینه برشمرد و گفت: تاکنون برنامه‌های متنوعی در این زمینه در ساحل بندرعباس اجرا شده و باید این برنامه‌ها را به رویه‌ای ثابت در حوزه شهری تبدیل کنیم.

معاون خدمات شهری شهردار بندرعباس تأکید کرد: در صورت ارتقای فرهنگ شهرنشینی در بندرعباس می‌توان بخشی از هزینه سنگینی که در طول سال بابت جمع‌آوری زباله و ارائه خدمات تنظیف صورت می‌گیرد را صرف تکمیل پروژه‌های عمرانی و یا آبادانی ساحل کنیم.

 

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *