چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب ثبت رکورد طولانی‌ترین مدت زندگی با قلب پیوندی در گینس
مدیرعامل جدید باشگاه آذرخش بندرعباس:

رفیعی بندری : به دنبال حفظ سهمیه تنها نماینده لیگ برتری ورزش هرمزگانیم

مدیرعامل جدید باشگاه آذرخش بندرعباس هدفش از پذیرش این مسئولیت را خارج کردن تیم فوتسال آذرخش از بحران و کمک به بقای تنها نماینده لیگ برتری ورزشی استان عنوان کرد.

بازخبر / هومن رفیعی بندری در تازه ترین گفت و گوی خود اظهار داشت: با توجه به مشکلات باشگاه آذرخش و به‌ویژه تیم فوتسال آن و وضعیت بحرانی که این تیم در نیم‌فصل نخست تجربه کرد، تصمیم گرفته شد هیئت‌امنای این باشگاه تغییر کند.

وی بابیان اینکه پس از برگزاری جلسه پیرامون مشکلات تیم فوتسال آذرخش در دفتر هیئت فوتبال استان هرمزگان، صحبت‌های زیاد مطرح شد، تصریح کرد: در این جلسه راهکارهای گوناگونی برای برطرف شدن این مشکلات مطرح و از جایگاه تیم در رده سیزدهم جدول رده‌بندی ابراز نگرانی شد.

مدیرعامل باشگاه آذرخش بندرعباس با اشاره به اینکه با توجه به بیماری آقای احمدی مدیرعامل و مالک باشگاه پس از تشکیل هیئت‌امنا بنده به‌عنوان مدیرعامل انتخاب شدم، اضافه کرد: احمدی ۱۲ سال دین خود را به ورزش استان ادا کرده و باید قدردان زحماتش باشیم و همچنان به‌عنوان ریاست هیئت‌امنا به فعالیتش ادامه می‌دهد.

رفیعی بابیان اینکه شرایط در حال حاضر بسیار سخت است و باشگاه با بدهی مالی فصل گذشته و مطالبات فصل جاری مواجه است، خاطرنشان کرد: در ابتدای حضورم با استعفا روز پیکر سرمربی تیم مواجه شده بودم و تیم در شرایط روحی اسفباری به سر می‌برد و تغییر مربی چندان منطقی به نظر نمی‌رسید و به همین دلیل با برگزاری جلسه با روز پیکر به این نتیجه رسیدیم که می‌توانیم بار دیگر آذرخش را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

وی با اشاره به اینکه در دیدار با تیم ارژن با توجه به نبود روز پیکر بر سر تمرینات و عدم آمادگی کامل توانستیم نتیجه مناسبی کسب کنیم، افزود: به دنبال ایجاد فضایی هستیم که علاوه بر مسئولین و نمایندگان مجلس جهت حمایت از تنها تیم لیگ برتری ورزش استان، زمینه برای حضور حامیان مالی نیز فراهم شود.

مدیرعامل باشگاه آذرخش بندرعباس در پایان گفت: در این‌یک هفته‌ای که از انتصابم می‌گذرد در حال بررسی شرایط هستم و تمامی تلاش خود را برای رفع مشکلات فراوان این باشگاه به کارخواهم بست و برای اعتلای این سرمایه استان تمامی همت خود انجام خواهم داد و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنم.

منبع: ایسنا خلیج فارس

پسندیدم(17)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *