ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

داعش مسئولیت حمله به دانشگاه اوهایو را برعهده گرفت

داعش اعلام کرد که عامل حمله اخیر در دانشگاه اوهایو آمریکا یکی از اعضای این گروه تروریستی بوده و حمله مذکور در راستای هدف قرار دادن اتباع کشورهای عضو ائتلاف ضد داعش انجام شد.

بازخبر /داعش اعلام کرد که عامل حمله اخیر در دانشگاه اوهایو آمریکا یکی از اعضای این گروه تروریستی بوده و حمله مذکور در راستای هدف قرار دادن اتباع کشورهای عضو ائتلاف ضد داعش انجام شد.

سایت آمریکایی نظارت بر وب‌سایت‌های تکفیری‌ها به نقل از خبرگزاری “اعماق” وابسته به گروه تروریستی داعش گزارش داد که عامل حمله روز دوشنبه دانشگاه اوهایو آمریکا که ۱۱ زخمی بر جای گذاشت، از اعضای داعش بوده است.

خبرگزاری اعماق اعلام کرد که فرد مهاجم از اعضای این گروه بوده و حمله مذکور  در راستای هدف قرار دادن اتباع کشورهای عضو ائتلاف ضد داعش انجام شد.

روز دوشنبه یک دانشجوی سومالی‌الاصل در دانشگاه اوهایو به نام “عبدالرزاق علی ارتان” ۱۱ تن از دانشجویان این دانشگاه را با کوبیدن خودرو و سلاح سرد زخمی کرد که حال یکی از آنها وخیم گزارش شده است.

طبق آنچه در رسانه‌های آمریکا آمده است این مهاجم پیش از این حمله در صفحه شخصی خود در فیسبوک تهدیداتی را متوجه آمریکا کرده بود.

پلیس آمریکا نیز فرضیه تروریستی بودن این حمله را بعید ندانسته است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *