آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

فدوی : آمریکایی ها در برابر ایران اسلامی در موضع دفاع قرار دارند

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران اظهار کرد: آمریکایی ها در برابر ایران اسلامی در موضع دفاع قرار دارند و این امر نشان دهنده عظمت انقلاب اسلامی است.

بازخبر /فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران اظهار کرد: آمریکایی ها در برابر ایران اسلامی در موضع دفاع قرار دارند و این امر نشان دهنده عظمت انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج فارس، دریادار علی فدوی، ظهر امروز در جمع مردم بندرلنگه در مراسم تشیع پیکر شهدای گمنام ضمن تسلیت رحلت پیامبر اکرم(س)شهادت امام حسن مجتبی(ع) گفت:شهدا برای تحقق اسلام ناب به پا خواستند و در برابر دشمنانی که عزمشان را برای ضربه به اسلام جزم کرده بودند مردم این سرزمین با ایمانشان در برابر همه دشمنان انقلاب قد علم کردند تا دفاع جانانه ای از انقلاب اسلامی نمایند.

وی با بیان اینکه در قرن های طولانی حکام بی کفایت برخی از کشورهای اسلامی تعالیم نابی راپیامبر عظیم الشان اسلام آورده بود به فراموشی سپردند،اظهار کرد:انقلاب اسلامی و حضرت امام (ره) به دنبال آن بودند تا حلاوت اسلام ناب را به همه مردم مسلمان جهان بچشانند و تعالیم پیامبر اسلام و دین خدا را که آورده شده است را نشر دهند.

فدوی پیام شهدای اسلام را جاری و ساری دانست و افزود:زمانی که مبنای انقلاب توسط امام راحل گذاشته شد افراد زیادی برای راه انقلاب ایستادگی کردندتا یک امر اساسی را ثابت کنند که راه اسلام و پیامبر اکرم(ص) برای به آنکه به سرانجام برسد باید از ارزشمند ترین دارایی که جان انسانی است گذشت و این روند تاکنون ادامه دارد و تاریخ شاهد و گواه این فریضه می باشد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه دشمنان اسلام به مثابه ابلیس قسم یاد کردند که هیچ گاه بندگان خدا را با وسوسه های خود رها نکنند، تصریح گرد:در زمان انقلاب خیل عظیمی از امت اسلامی به دنبال وعده الهی رفتند و شهید شدند و این روند از روزهای اول پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ادامه دارد.

وی با بیان اینکه امریکایی سرمنشا تمام دشمنی ها علیه انقلاب اسلامی ایران می باشد،تاکید کرد:امریکایی ها که خود را با سایر کشورهای هم پیمانشان در برابر ایران اسلامی در موضع دفاع قرار دارند و این امر نشان دهنده عظمت انقلاب اسلامی است.

فدوی یادآور شد: بیش از۳۷سال در تمام دوره هایی که انقلاب و اسلام نیاز به دفاع داشت جوانان رشید این سرزمین در میدان مبارزه در برابر تمامی دشمنی ها ایستادگی کردند و هم اکنون نیز جوانانمان در سوریه و عراق، لبنان و غیره ایمانشان را محک زدند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه حکومت اسلام و عدالت مجور تجلی وعده خدا است،تصریح کرد:علیرغم اینکه در جبهه کفر قدرت وجود دارد و همه دنیا در مقابل اسلام قرار دارند پیروزی از آن مسلمانان است چرا که جبهه حق وابسته به قدرت لایزال الهی و جریان ایران اسلامی یک جریان دائمی است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *