ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

ارزیابی سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی از ابقای روحانی در انتخابات ۹۶

«ارزیابی این سازمان این است که ابقای روحانی در انتخابات ریاست جمهوری آینده، ایران را به سوی فضای بازتری پیش می‌برد.»

بازخبر /رئیس سازمان اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل در گفتگو با رادیو فردا، وابسته به سازمان سیا گفت: «ارزیابی این سازمان این است که ابقای روحانی در انتخابات ریاست جمهوری آینده، ایران را به سوی فضای بازتری پیش می‌برد.»

وی در ادامه مدعی شد: «ایرانی‌ها دانشگاه‌ها و دانشجویان قوی در رشته‌های فنی و مهندسی دارند ولی دانش‌آموختگان ایرانی از اولین فرصت برای رفتن استفاده می‌کنند و در کشور خود نمی‌مانند. دانشجویان و دانش‌آموختگان ایرانی درالمپیادهای جهانی در رشته‌های مهم فیزیک و ریاضیات جایگاه‌های برتر را بدست می‌آورند اما تقریباً قریب به اتفاق آنها بعد از مدتی ایران را به سوی غرب ترک می‌کنند.»

رئیس سازمان اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل در ادامه با اشاره به پیروزی دونالد ترام در انتخابات ریاست جمهوری امریکا گفت: پیروزی ترامپ در انتخابات بر نتایج یک سلسله انتخابات مهم پارلمانی در شماری از کشورهای اروپایی در ماه‌های آینده نیز اثرگذار خواهد بود. ملی‌گرایی افراطی نیز در اروپا تقویت خواهد شد و دیوارهایی بلندتر در اطراف کشورها ساخته می‌شود.»

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *