ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

تازه‌ترین خبرها از اکران سینماها / «سلام بمبئی» و «لاک قرمز» روی پرده می‌روند

اکران دو فیلم سینمایی «سلام بمبئی» به کارگردانی قربان محمدپور و «لاک قرمز» ساخته سیدجمال سیدحاتمی در هفته جاری آغار می‌شود.

بازخبر, تعطیلی روز  چهارشنبه دهم آذرماه موجب شده اکران فیلم‌های سینمایی برخلاف روال، از پنجشنبه آغاز شود. از روی پنجشنبه یازدهم آذر ماه دو فیلم سینمایی به آثار در حال اکران افزوده خواهند شد.

«سلام بمبئی» با بازی محمدرضا گلزار، بنیامین بهادری بازیگران ایرانی و دیا میرزا و گلشن گروور بازیگران هندی در گروه سینمایی آزاد اکران می‌شود. اکران فیلم در گروه آزاد تا زمان پایین آمدن فروش «سیانور» ساخته بهروز شعیبی از کف تعیین شده ادامه خواهد داشت و بعد از آن فیلم محمدپور در سرگروه استقلال روی پرده می‌رود. این فیلم که محصول مشترک سینمای ایران و بالیوود محسوب می‌شود، ملودرامی عاشقانه است و داستان آشنایی یک دختر هندی و پسری ایرانی را روایت می‌کند که هر دو دانشجوی پزشکی هستند و درگیر اتفاقات پیچیده‌ای می‌شوند.

%d9%84%d8%a7%da%a9-%d9%82%d8%b1%d9%85%d8%b2

فیلم دیگری که از پنجشنبه روی پرده خواهد رفت، «لاک قرمز» نخستین ساخته سینمایی سیدحاتمی خواهد بود. این کارگردان که پیش از این به عنوان دستیار در سینمای ایران فعال بوده و سال‌ها در کنار کمال تبریزی مسئولیت دستیاری برعهده داشته، در نخستین ساخته سینمایی خود قصه مشکلات یک خانواده را روایت می‌کند.

پردیس احمدیه و پانته‌آ پناهی‌ها، مسعود کرامتی، بهنام تشکر و رسول نقوی بازیگران فیلم سیدحاتمی هستند.

این فیلم سینمایی در سرگروه آفریقا اکران می‌شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *