ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

خودروی هیولا تمام برقی مازراتی به زودی روانه بازار می شود+تصاویر

یکی از شرکت های غول پیکر ماشین سازی در جهان قرار است به زودی خودروی تمام الکتریکی Alfieri را روانه بازار کند.

بازخبر, شرکت مازراتی در گذشته به هوادارانش اعلام کرده بود که می توانید مانند شرکت های خودروسازی دیگر منتظر تولید اتومبیل های تمام برقی از این شرکت باشید. حال شرکت مازاراتی اعلام کرده که اولین ماشین الکتریکی این شرکت برگرفته از نسخه تمام الکتریکی ماشین اسپرت آلفیری خواهد بود که قرار است در سال ۲۰۲۰ روانه بازار شود.

۵۴۸۰۰۳۰_۵۴۰

هنگامی که برای اولین بار گفته شد شرکت مازاراتی قرار است به توسعه و ساخت ماشین های تمام برقی اش بپردازد، گزارش ها از عرصه اولین نسخه این خودرو به بازار، در اواخر دهه جاری خبر می دادند که حالا مشخص شد جدول زمان بندی این شرکت با گزارش ها مطابقت داشته است.

۵۴۸۰۰۳۳_۶۹۳

شرکت مازاراتی اعلام کرده است که نسخه تمام برقی آلفیری در سال ۲۰۱۹ روانه بازار خواهد شد. این شرکت روی نسخه آلفیری در تلاش است تا بتواند خودروی کم وزن و کم مصرف را با صرفه اقتصادی تحویل مشترینانش بدهد اما در حال حاضر هیچ گزارشی از قیمت این خودروی تمام برقی اعلام نشده است ولی بنظر می رسد شرکت مازاراتی قصد دارد یک خودروی کاملا لوکس و گران قیمت برقی روانه بازار کند.

۵۴۸۰۰۳۲_۶۱۰

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *