ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

امینی زاده :تقویت تفکر بسیجی موجب اتحاد و همدلی بیشتر می‌شود/ دوام روحیه و منش بسیجی در فعالیت‌های عمرانی

شهردار بندرعباس نقش بسیج را در تمامی عرصه ها ارزشمند دانست و گفت: تقویت تفکر بسیجی موجب اتحاد و همدلی بیشتر در همه مسائل می شود.

بازخبر /شهردار بندرعباس نقش بسیج را در تمامی عرصه ها ارزشمند دانست و گفت: تقویت تفکر بسیجی موجب اتحاد و همدلی بیشتر در همه مسائل می شود.

عباس امینی‌زاده با گرامیداشت سالروز تاسیس بسیج مستضعفان اظهار کرد: توانمندی بسیجیان کشور تا اندازه‌ای است که در تمامی عرصه‌های سازندگی، سیاست، هنر، علم و فناوری ردپایی از بسیجیان به چشم می‌خورد.

وی نقش بسیج را در تمامی عرصه ها ارزشمند دانست و افزود: تقارن هفته بسیج و اربعین حسینی نقش و اهمیت بسیج و ایثارگری را بیشتر می‌کند و نشان می‌دهد که ازخودگذشتگی و ایثار بسیجی‌وار در طول تاریخ همواره نقش آفرین بوده است.

شهردار بندرعباس با اشاره به اینکه بسیجیان در دوره‌های مختلف و بر حسب ضرورت، کارهای ارزشمندی را به ثمر رساندند، خاطرنشان کرد: بسیج در اوایل انقلاب و به دستور حضرت امام(ره) شکل گرفت و این نشان می‌دهد که امام بزرگوار(ره) نسبت به نقش و جایگاه بسیج درایت و آگاهی کامل داشتند.

امینی‌زاده همچنین به اهمیت و نقش سازنده بسیج از دیدگاه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب تولید دستاوردهای علمی و ارتقا توانمندی‌‌های دفاعی ایران اسلامی به دست متخصصان، دانشمندان و اساتید بسیجی کشور را نماد تبلور فرهنگ بسیج در بین اساتید و دانشجویان می‌دانند که پرتو آن در هر نقطه از این سرزمین خودنمایی می‌کند.

وی گفت: تقویت تفکر بسیجی موجب اتحاد و همدلی بیشتر در همه مسائل می شود، زیرا  داشتن  تفکر بسیجی مشکلات را به حداقل می‌رساند و در طول تاریخ انقلاب اسلامی هرگاه کشور دچار مشکل شده، این بسیج بوده که با حضور به موقع خود در صحنه، تمام موانع رااز سر راه برداشته است.

امینی‌زاده با اشاره به دوام روحیه و منش بسیجی درکار عمران و آبادانی شهر بندرعباس، تصریح کرد: بدون شک حفظ این روحیه برای رساندن بندرعباس به حد مطلوب و نقطه انتظار شهروندان قدر شناس، ضروری است.

شهردار بندرعباس با اظهار اینکه بسیجی‌ها می‌توانند الگوی مناسبی برای ایمان، اخلاق و رفتار سایرین باشند، تاکید کرد: مردم نیز به آنها به دیده یک انسان خود ساخته نظر می‌کنند، زیرا مردم به هیچ وجه از یک بسیجی توقع رفتار یا گفتار نامناسب را ندارند.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *