ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

شاهزاده سعودی، پوتین را تهدید کرد!

شاهزاده میلیاردر سعودی در اظهاراتی رئیس جمهور روسیه را به حمله نظامی به این کشور تهدید کرد.

بازخبر / به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، شاهزاده میلیاردر سعودی تهدید کرد اگر پوتین به میز مذاکره بر سر سوریه بازنگردد، حمله نظامی به روسیه را از طریق حمایت مالی رژیم صهونیستی و کشورهای عربی برای این منظور بر عهده خواهد گرفت.

ولید بن طلال، شاهزاده میلیاردر سعودی، که با استقبال گسترده وزارت خارجه رژیم صهیونیستی مواجه شده در دیدار با مسئولان این رژیم تفاهم‌نامه‌ای امضا کرده است. این سفر در ۱۵ آوریل سال جاری میلادی انجام شد.
بن طلال در نواری ویدیویی که طی هفته گذشته منتشر شد، روسیه و ارتش سوریه را به ارتکاب فاجعه و کشتار در حق مردم به ویژه زنان و کودکان حلب متهم کرده است.
به نوشته النشره، بن طلال از راهبرد عربی که رژیم صهیونیستی را دشمن نمی‌داند، استقبال کرده و خواستار همکاری اعراب با این رژیم برای مواجهه با «دیکتاتوری» روسیه شده است.
این شاهزاده مطرح سعودی از سوی عربستان مکلف به جهت دادن به سیاست‌های صهیونیست محور ریاض است. وی اخیرا تلاش کرده بود تا فضای انتخابات آمریکا را به ضرر ترامپ تغییر دهد، ولی در ‌‌نهایت به نمایندگی عربستان از ترامپ عذرخواهی کرد.
ولید بن طلال شاهزاده میلیاردر سعودی که قبلا ترامپ را مایه ننگ آمریکا نامیده بود پس از پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، لحن خود را به سرعت تغییر داد.
پسندیدم(1)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *