اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

آلبوم “آنپلاگد” سیروان خسروی منتشر شد

چهارمین مجموعه خواننده جاده رویاها دو روز پیش روانه بازار شد.

بازخبر / دو روز پیش آلبومی با عنوان “آنپلاگد” از سیروان خسروی منتشر شد که بازتاب های بسیاری را از سوی اهالی موسیقی در پی داشت. این آلبوم که چهارمین مجموعه خواننده ی “تو خیال کردی بری” بود شامل یک حلقه دی وی دی از فیلم کنسرت آنپلاگد وی است که سال گذشته برای اولین بار در ایران با حمایت بِرَند “اَکس” برگزار شد.

در این آلبوم بجز دی وی دی تصویری از کلیپ های منتشر شده از سیروان و پشت صحنه کنسرت آنپلاگد، یک نسخه صوتی هم از اجراهای این کنسرت وجود دارد، دیگر محصولی که در این مجموعه موجود است یک دفترچه از عکسهای اجرای آنپلاگد وی است، و تمامی اینها کنار هم باعث شده تا اهالی موسیقی در آشفته بازار “یکنواختی” شاهد انتشار یک مجموعه متفاوت هم باشند.

سیروان خسروی در خصوص آلبوم “آنپلاگد”عنوان کرد: ایده انجام این کنسرت از سالها پیش در ذهنم بود تا اینکه ۲ سال پیش تصمیم گرفتیم با حمایت برند “اکس” این کار را انجام دهیم. وقتی که ایده انجام مطرح شد قرار گذاشتیم یا کلا فراموشش کنیم یا در حد استانداردهای روز دنیا انجامش دهیم و موسیقی، کارگردانی، تدوین، صدابرداری، طراحی، بسته بندی و شیوه معرفی و تبلیغات هم باید در بالاترین سطح انجام شوند.

وی افزود: از آنجایی که نخواستم کارهایم “باری به هر جهت” باشند و احترام به مخاطبانم را احترام به خودم می دانم، برای تولید و آماده سازی و انتشار این اثر زمان و انرژی فوق العاده زیادی صرف کردیم. در قسمت موسیقی کاوه یغمایی تنظیم ارکستر سازهای زهی را انجام داده است و تنظیم گروه پاپ هم بعهده خودم بوده.

خواننده پر انرژی و محبوب جوانان اظهار داشت: امیدوارم انتشار این پکیج با کیفیت آغازی باشد برای کنار گذاشتن طراحی ها و بسته بندی های بی کیفیت و دم دستی موسیقی ما، که به نظرم یکی از مهمترین دلایل افت فروش آلبومهاست.

مجموعه “آنپلاگد” سیروان خسروی دو روز پیش، (سه شنبه ۲ آذر ۱۳۹۵) در دو بسته بندی متفاوت توسط شرکت پخش “دنیای هنر” در سراسر کشور توزیع شده است.

(کلیپ منتشر شده از سوی سیروان خسروی جهت معرفی آلبوم):

پسندیدم(4)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *