ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

اشکال کار از کجاست؟

سید محمد بنی هاشمی – یادداشت / در روزهای گذشته خبر و فیلمی از سیلی زدن مامور شهرداری فومن به زن دست فروشی انتشار یافت که بسیار درد آور و به دور از اخلاق ایرانی بود.

بازخبر /  سید محمد بنی هاشمی –  در روزهای گذشته خبر و فیلمی از سیلی زدن مامور شهرداری فومن به زن دست فروشی انتشار یافت که بسیار درد آور و به دور از اخلاق ایرانی بود.

اما چند سوال ، اشکال کار از کجاست؟

مشکل و گناهکار، آن مامور شهرداری است که با تندروی و بد اخلاقی (که آن را تایید نمیکنم) اما به مقابله با سد معبر خیابانی می پردازد و یا آن زن دست فروشی که از سرناچاری برای کسب روزی خود تلاش می کند تا تکه نانی بر سر سفره ی خانواده برد؟

تا چه اندازه ما به عنوان یک شهروند ایرانی به وظیفه ی اجتماعی خود برای ریشه کنی این مشکلات عمل کرده ایم؟ آیا روحیه پرسشگری و مطالبه گری ار مدیران و مسئولین را در خود تقویت کرده ایم که چرا باید شاهد این پدیده ها باشیم؟

آیا وقت آن نرسیده که به مسئولیت اجتماعی خود که همانا کمک به کمبودها و ارتقا فرهنگ عمومی است عمل کنیم؟

همه ی ما در قبال همدیگر مسئولیم! هیچ اظهار نظری را نمی خواهم در خصوص وظایف دولت برای مهار مشکلات داشته باشم ،اما وظیفه ی ما در قبال این کمبودهای اجتماعی چیست؟ می دانم سنگین است، اما به نظر می آید حال وقت عمل است.پرسشگری،مطالبه گری و کمک به ارتقا فرهنگی عمومی و اجتماعی می تواند شروعی شیرین برای جلوگیری از چنین پیشامدهای ناگوار اجتماعی و فقر باشد.

سخن من از دو نوع فقر است، فقر فرهنگی که گریبان گیر آن مامور شهرداری است که با بد اخلاقی به هم نوع خود فقر فرهنگی را نشانه گرفت و از طرفی فقر مالی که گریبان گیر آن زن دست فروشی است که امثال آن زیاد….

۷۵۸۳۹۵۶۹۳

 

پسندیدم(12)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *