ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
فقط ۴ دقیقه مذاکره درباره سوریه و اوکراین؛

پوتین و اوباما توافق کردند طی دو ماه آینده راه حلی برای سوریه بیابند

پوتین و اوباما توافق کردند طی دو ماه آینده راه حلی برای سوریه بیابند

بازخبر / اوباما درباره سوریه نیز بر لزوم ادامه پیگیری‌های جان کری و سرگئی لاوروف، وزیران خارجه آمریکا و روسیه در زمنیه طرح‌های پایان دادن به خشونت در سوریه تاکید کرد.

این نشست که چهار دقیقه و به طور غیررسمی بود احتمالا آخرین دیدار بین این دو رهبر قبل از ترک پست ریاست جمهوری از سوی اوباما باشد.

روابط پوتین و اوباما چندان خوب نبود و اوباما اخیرا به پوتین درباره حملات سایبری که به مسکو به منظور تاثیرگذاری بر روند انتخابات آمریکا نسبت داده شده، هشدار داد.

این در حالی است دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب آمریکا موضعی خوب در قبال پوتین دارد.

کرملین نیز درباره این دیدار گفت: ولادیمیر پوتین،‌ رئیس‌جمهوری روسیه با اوباما بر لزوم ایجاد راه حل برای بحران سوریه طی دو ماه آینده توافق کرد.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین به رسانه‌ها گفت: دو رئیس جمهور بر مغتنم شمردن دو ماه باقی مانده از ریاست جمهوری اوباما برای یافتن راه حلی برای سوریه تاکید کردند.

پسکوف افزود: دو رئیس جمهور در این راستا بر ادامه ارتباط بین لاوروف و کری تاکید کردند.

دفتر مطبوعاتی کاخ سفید نیز گفت: اوباما در این دیدار بر لزوم ادامه طرح‌های ویژه درباره سوریه با همکاری جامعه جهانی به منظور کاهش شدت خشونت‌ها و رنج ملت سوریه تاکید کرد.

از سوی دیگر اوباما در کنفرانس خبری در لیما پرو گفت: به آینده نزدیک سوریه خوشبین نیستم. بعد از اینکه ایران و روسیه تصمیم به حمایت از بشار اسد در حملات هوایی گرفتند دشوار است که راهی را بیابیم که بتوانیم مخالفان میانه‌رو و آموزش دیده را در همین وضع برای مدتی طولانی حفظ کنیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *