اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

استاندار هرمزگان : پرداخت ۵۵۱ میلیارد تومان تسهیلات به ۲۱۹ واحد تولیدی در استان

استاندار هرمزگان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان از پرداخت ۵۵۱ میلیارد تومان تسهیلات به ۲۱۹ واحد تولیدی در هرمزگان طی سال جاری خبر داد.

جادری

بازخبر ، جاسم جادری عصر امروز در بیست و هشتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان با گرامی‌داشت هفته بانک‌داری اسلامی و قدردانی از زحمات بانک‌های استان در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی، عنوان کرد: از مجموع ۳۸۳ واحد تولیدی معرفی شده به بانک‌های هرمزگان تاکنون ۲۱۹ واحد موفق به دریافت تسهیلات شده‌اند و توانسته‌ایم رتبه نخست کشور را  در این زمینه حفظ کنیم که این امر افتخاری برای مدیریت استان و کارگروه رفع موانع تولید است.

وی ادامه داد: در مجموع میزان تسهیلات پرداختی به این ۲۹۱ واحد تولیدی بالغ بر ۵۵۱ میلیارد تومان بوده است.

استاندار هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه وضعیت اقتصادی کشور رو به بهبودی است، افزود: خوشبختانه شاهد بهبود روند رشد صنعت و اقتصادی و تامین نقدینگی واحدهای تولیدی هستیم و اگر به همین شکل پیش برویم به‌طور کامل از رکود خارج خواهیم شد.

جادری تصریح کرد: براساس آمار مرکز آمار ایران، در بهار امسال نرخ رشد ۸٫۸ درصدی را در بخش صنعت داشته‌ایم و همچنین این آمار نشان می‌دهد نرخ رشد اقتصادی کشور به ۴٫۴ درصد رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: نیاز نقدینگی بخش صنعت و معدن کشور ۲۰۰ هزار میلیارد تومان برای امسال بوده که در چهار ماهه نخست امسال ۳۰ درصد آن از طریق تسهیلات بانکی پرداخت شده است.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: امسال بیش از چهار هزار طرح صنعتی نیمه تمام در کشور تکمیل می‌شود و هفت هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی کوچک و متوسط نیز تامین مالی می‌شوند که تا کنون بیش از سه هزار واحد صنعتی به بانک‌ها معرفی شده‌اند.

جادری بیان داشت: از ابتدای سال جاری، هزار و ۷۰۰ واحد صنعتی نیمه‌تمام که بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند در کشور راه‌اندازی شده‌اند که این کار با ۱۲ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری انجام شده و توانسته ۳۰ هزار شغل ایجاد کنند.

 

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *