ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
تابش در جمع خبرنگاران:

ممکن است اصلاح‌طلبان گزینه‌های دیگری به جز روحانی برای انتخابات سال ۹۶ معرفی کنند

عضو فراکسیون امید مجلس گفت: فعلا گزینه ما آقای دکتر روحانی است چرا که عملکرد وی در سیاست‌ داخلی و خارجی قابل قبول بوده و توقعات و انتظارات نیز شاید در ید قدرت ایشان نبوده اما ممکن است وقتی وارد مصادیق شویم گزینه‌های دیگری نیز مطرح شود.

محمدرضا تابش نماینده اصلاح‌طلب مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه) در حاشیه مراسم ختم مرضیه حدیدچی در مسجد جامع شهرک غرب تهران در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مرحومه دباغ در زمره شخصیت‌های انقلابی بود که در اصول خود نسبت به انقلاب اسلامی پایبند ماند.

وی افزود: مرحومه دباغ عنصری بود که در متن انقلاب قرار داشت و زجرها و مشقت‌ها را تحمل کرد و مسائل و عواملی که باعث انقلاب بود را با پوست و گوشت خود لمس می‌کرد و نسبت به آرمان‌ها و ارزش‌هایی که مردم انقلاب کرده‌ بودند وفادار ماند بنابراین چون می‌دانست که انقلاب با چه مشقاتی بدست آمده بر روی اصول خود پایبند ماند.

تابش با بیان اینکه مرحومه دباغ با ساده‌زیستی خود به جامعه پیام می‌دهند که آموزه‌های انقلاب اسلامی اینها است، خاطرنشان کرد: ایشان با عمل خود دل‌های مردم را جذب می‌کرد و در یک جمله ایشان در همه فرایندهای انقلاب با تاسی به حضرت امام (ره) حضور فعالی داشت و دوران رژیم شاهنشاهی را با تک تک سلول‌های خود لمس کرده بود.

به گفته نماینده مردم اردکان در مجلس مرحومه دباغ قدردان وقوع انقلاب اسلامی بود نه مثل برخی انقلابیون که تا تقی به توقی خورده است منصبی گرفته‌اند و یادشان رفته که این انقلاب با چه زحماتی بدست آمده است به همین دلیل تغییر جهت و رویه می‌دهند البته من این را متناسب به تغییر زمان و مکان می‌پسندم اما نباید انسان یادش رود که چه کسانی  انقلاب کردند و انقلاب را به پیروزی رساندند و آرمان و ارزش‌هایشان چه بود.

وی با تاکید بر اینکه مرحومه دباغ هیچگاه به مردم و انقلاب پشت نکرد، گفت: اهداف و پشتکار مرحومه دباغ باید الگو و سرلوحه همه قرار گیرد.

تابش درمورد جلسات شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان اظهار داشت: نمایندگان فراکسیون امید در شورای سیاست‌گذالری اصلح‌طلبان انتخاب شدند و سازماندهی آنان در این هفته شروع می‌شود.

وی افزود: در شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان ۳ کمیته تعامل، کمیته سیاست‌گذاری، استان‌ها و جود دارد و روسای این کمیته‌ها انتخاب شده است و الان خود کمیته‌ها بعد از اربعین سازمان‌دهی و خط مشی کاری خود را مشخص خواهند کرد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد: شورای سیاست‌گذرای اصلاح‌طلب بر روی انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ و انتخابات شورا شهر و روستا متمرکز خواهند شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اصلاح‌طلبان وارد مصادیق انتخاباتی هم شدند یا خیر اظهار داشت: خیر وارد مصادیق نشده‌‌ایم اما خط مشی‌ها و راهبردهای کلی را مشخص کردند و قطعا مشارکت مردم در این دور از انتخابات به نفع نظام و منافع ملی است بنابراین راهبرد اصلی ما این خواهد بود و راهبرد اصلی ما این خواهند بود که چگونه مشارکت مردم در انتخابات را افزایش دهیم و البته به دنبال این مساله دلمان می‌خواهد که کاندیداهای خودمان در انتخابات حائز موفق شوند.

وی با تاکید بر اینکه گرایش اصلاح‌طلبان برای انتخابات شورای شهر به سمت زنان و جوانان است تاکید کرد: انتخابات شوراها یک انتخابات منطقه‌ای است بنابراین اگر بتوانیم این انتخابات را پرشور و گرم کنیم مسلما انتخابات ریاست جمهوری ما گرم خواهد شد ما فعلا بر روی مساله شوراها متمرکز هستیم.

وی در پاسخ به این پرسش که گزینه شما برای انتخابات ریاست جمهوری حسن روحانی است یا خیر گفت: فعلا گزینه ما آقای دکتر روحانی است چرا که عملکرد وی در سیاست‌ داخلی و خارجی قابل قبول بوده و توقعات و انتظارات نیز شاید در ید قدرت ایشان نبوده اما ممکن است وقتی وارد مصادیق شویم گزینه‌های دیگری نیز مطرح شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *