ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

انتقاد یکی از سرشناس‌ترین کاپیتان‌های استقلال از منصوریان و تیمش!

شاهین بیانی می‌گوید تیم علیرضا منصوریان جان قهرمان شدن را ندارد!

بازخبر, علیرضا منصوریان که با حمایت و شور هیجان ویژه هواداران استقلال به این تیم آمد ، هنوز هم محبوبیت بالایی دارد اما سبک فوتبال تیم های او ، سبکی نیست که مثل تیم برانکو هیجان انگیز باشد و هواداران را سر وجد بیاورد. او به رغم بازیکنان پرشماری که در تیمش دارد ، فوتبال با تامل که بیشتر سعی می کند به حریف موقعیت ندهد را در دستور کار دارد. سبکی از بازی که کی روش هم مدل بهترش را در تیم ملی اجرا می کند.

این سبک بسته بازی های منصوریان سبب شده تا تعدادی از پیشکسوتان تیم از منصوریان انتقاد کنند. این بار و بعد از بازی با صبا ، شاهین بیانی ، کاپیتانی که با استقلال کاپ قهرمانی آسیا را بالای سر برده ، لب به انتقاد گشوده و گفته است:«استقلال با این سبک بازی تیم منصوریان ، مدعی قهرمانی نیست. استقلال باید در تمام طول بازی به حریفانش فشار بیاورد و سراپا حمله باشد. با این شکل بازی محتاط و نزدیک ، نمی توان به موفقیت این تیم امید داشت!»

پسندیدم(3)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *