ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

احمدی‌نژاد، حامیانش را مهندسی و مدیریت می‌کند /او به دنبال تحریک افکارعمومی است

 دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین گفت: احمدی‌نژاد مهره سوخته است و تنها می‌تواند سودای ریاست جمهوری را در دوره‌های بعد در سر بپروراند. حضورش در هیچ دوره‌ای به صلاح نظام وکشور نیست.

باز خبر,به گزارش ایلنا، ابوالقاسم رئوفیان در ارتباط با رویکرد نیروهای حامی احمدی‌نژاد در انتخابات سال آتی گفت: حامیان احمدی‌نژاد که  از طرف او مهندسی و مدیریت می‌شوند، به همان سبک و سیاق گذشته عمل می‌کنند و این مسئله‌ای نیست که مقام معظم رهبری از مجموعه  منتسب به احمدی‌نژاد انتظار داشته باشند.

او با اشاره به نظر رهبری درباره حضور احمدی‌نژاد در انتخابات ۹۶ گفت: اگر رهبر انقلاب صلاح ندیدند که احمدی‌نژاد در این دوره از انتخابات حضور پیدا کند به این دلیل بود که حضورش را مضر به حال کشور  و موجب دوقطبی شدن جامعه و درگیر شدن جناح‌ها می‌دانستند و روشن است که تاکید رهبری صرفا عدم حضور فیزیکی رئیس دولت دهم نبود، بلکه نوع تفکر و مشی‌ اتخاذ شده از سوی احمدی‌نژاد و همراهانش مورد توجه بود.

عضو جبهه ایستادگی افزود: پیشگیری از حضور مشی و تفکر احمدی‌نژاد مورد توجه قرار گرفت که متاسفانه مجددا مشاهده می‌کنیم به نوعی حضور خود را در عرصه فعالیت‌های انتخاباتی آن هم با ادبیاتی که از هم اکنون نشان از تحریک افکار عمومی دارد، اثبات می‌کنند و این به ضرر کشور و انتخابات پیش رو است.

او درباره اینکه آیا احمدی‌نژاد حمایتی از نیروهای اصولگرا در انتخابات خواهد داشت، گفت: قرائن و شواهد نشان می‌دهد که عزم جدی برای فعالیت در انتخابات دارد و اظهارات اخیرش مبنی بر اینکه دود سردی این انتخابات به چشم نظام خواهد رفت، حاکی از این اراده است. اما احمدی نژاد بنای حمایت از نیروهای اصولگرا را ندارد و آنچه تاکنون از اظهاراتش بر می‌آید در راستای این حرکت نیست.

دبیرکل حزب ایران زمین در واکنش به اظهارات عبدالرضا داوری مبنی بر انصراف روحانی از انتخابات و رئیس جمهور شدن قالیباف گفت: پیش‌بینی حامیان احمدی‌نژاد از انصراف روحانی و آمدن قالیباف در صحنه انتخابات کاملا قیاس مع‌الفارق است، لذا اگر قالیباف در عرصه انتخابات حضور می‌یابد، برای رقابت با روحانی است و اگر روحانی انصراف دهد اصلاح‌طلبان گزینه‌ای برای معرفی ندارند. ضمن اینکه روحانی هم چنین بنایی ندارد و یکی از گزینه‌های مطرح در انتخابات از طرف اصولگرایان و اصلاح طلبان شخص روحانی است.

رئوفیان ادامه داد: اظهارات حامیان احمدی‌نژاد مبنی بر انصراف روحانی یک فرار رو به جلو از ناحیه آنها و به نوعی دور باطل است و نتیجه‌ای نخواهد داد.

او درباره اینکه احمدی‌نژاد در فرآیند سیاسی کشور چه آینده‌ای دارد ، گفت: احمدی‌نژاد مهره سوخته است و  تنها می‌تواند سودای ریاست جمهوری را در دوره‌های بعد در سر بپروراند حضورش در هیچ دوره‌ای به صلاح نظام و کشور نیست .

احمدی نژاد در اظهارات اخیر خود بیان کرده بود که دود این سردی انتخابات به چشم نظام خواهد رفت و اگر آقایان انتظار دارند من نقش صداوسیما را بازی کرده و شور و حالی به انتخابات بدهم، در اشتباهند. من هیچ نقش مشوق و محرکی در انتخابات ایفا نخواهم کرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *