ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

مشاهده شی پرنده ناشناس آتشین در آسمان ژاپن +فیلم

در ویدئویی که به تازگی منتشر شده است یک شی پرنده ناشناس آتشین سبز رنگ را در آسمان کشور ژاپن به تصویر می کشد. NHK یا سازمان ملی رادیو تلویزیونی ژاپن این ویدئو را در شهر نیگاتا ژاپن در ساعت ۵٫۳۰ بامداد تهیه کرده است. بعد از انتشار این ویدئو بازار نظریه پردازی نیز در […]

در ویدئویی که به تازگی منتشر شده است یک شی پرنده ناشناس آتشین سبز رنگ را در آسمان کشور ژاپن به تصویر می کشد. NHK یا سازمان ملی رادیو تلویزیونی ژاپن این ویدئو را در شهر نیگاتا ژاپن در ساعت ۵٫۳۰ بامداد تهیه کرده است.

بعد از انتشار این ویدئو بازار نظریه پردازی نیز در این خصوص داغ شد. برخی آن را یک ستاره دنباله دار و برخی دیگر آن را قطعه ای از یک سیارک کوچک وارد شده به جو زمین و یا قطعه ای از یک موشک سقوط کرده دانستند. این شی ناشناس پرنده در سایر نقاط ژاپن مانند کاناگاوا،چیبا،آکیتا و ایواته نیز مشاهده شد. جالب اینکه تاکنون هیچ بقایایی از یک شی مرموز در این نقاط کشف نشده است.

“اسکات سی وارینگ” پژوهشگر و وبلاگ نویسی که در این زمینه فعالیت دارد گفت: این یک شی فوق زمینی بود. این شی ناشناس تلاش کرد تا وانمود کند یک شهاب سنگ سبزرنگ است اما دچار اشتباهات ناشیانه ای شد. نخست اینکه اکثر شهاب سنگ ها به رنگ سبز نیستند.د وم اینکه شهاب سنگ ها بصورت افقی پرواز نمی کنند چرا که نیروی گرانشی زمین آنها را به سمت پایین می کشد. وی همچنین مدعی شد هنگامی که این سفینه فضایی در دورترین نقطه چراغ آتشین خود را خاموش کرد یک شی دیسک مانند به وضوح قابل مشاهده بود.

 

پسندیدم(3)نپسندیدم(2)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *