ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

هاشمی رفسنجانی: رشد سریع وسایل ارتباط جمعی حصارهای سانسور و بی خبری را شکسته است

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی به مناسبت برگزاری دوازدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی اعلام کرد، رشد و پیشرفت سریع وسایل ارتباط جمعی و تجهیزات ارتباطی، حصارهای خود خواسته و ناخواسته انحصار اطلاع رسانی و سانسور و بی خبری را شکسته است.

باز خبر, به نقل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام از متن آیت الله هاشمی رفسنجانی که روز چهارشنبه در دوازدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی قرائت شد، به شرح زیر است:
اگر علم و آگاهی را خورشیدی برای زدودن تاریکی های جهل و بی خبری از دلهای مردم و جامعه بدانیم که چنین است، نهادها، امکانات و افرادی که در این مسیر کار می کنند، قابل ستایش و تقدیر هستند و باید به آنها در جهت افزایش آگاهی و موفقیت بیشتر کمک کرد.
نکته ظریف در این اطلاع رسانی ها رشد روز افزون و خیره کننده تکنولوژی و شیوه های نوین اطلاع رسانی است که در حال حاضر به عنوان علمی از علوم ارتباطات سر از دانشگاه های کشور و حتی جهان درآورده است.
بدیهی است رشد و پیشرفت سریع وسایل و تجهیزات ارتباطی محدوده مرزهای سیاسی و جغرافیایی در جهان را در نوردیده و حصارهای خود خواسته و ناخواسته انحصار اطلاع رسانی و سانسور و بی خبری را شکسته و جهان امروز را حتی از یک دهکده کوچک نیز کوچک تر کرده است.
مطمئنم کسانی که موفق می شوند مسلح به علوم روز اطلاع رسانی باشند، افرادی باهوش تر و فعال ترو از لحاظ روح و جسم بالنده تر خواهند بود.
یکی از شیوه های مرسوم برای اصلاح روش ها و تعمیق مواد درسی و حتی به روز کردن اطلاعات سخت افزاری و نرم افزاری برگزاری نشست های علمی برای هم افزایی و تبادل اطلاعات و تجارب در سطوح داخلی و بین المللی است.
این روند سال به سال و اجلاس به اجلاس رو به پیشرفت بوده و نتایج عملی برای جامعه و مردم همراه داشته باشد.همچنین باید رسانه ها را در کنار تعالیم اخلاقی با روش های نوین آشنا کرد تا در زدودن ابرهای جهل و بی خبری موفق تر باشند جرا که تلخی های حقیقت به مراتب شیرینی های کذایی خبرهای دروغ، تملق های بی اساس ، پنهان کاری ها، سانسور و تحریف واقعیت هاست.

پسندیدم(2)نپسندیدم(1)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *