آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

جادری : برخی بدانند مملکت اسلامی جامعه طوماری نیست

استاندار هرمزگان گفت: اینکه برخی افراد با نوشتن طومار و تخریب چهره‌ها قصد تغییر اشخاص را دارند درست نیست زیرا اگر با طومار نویسی بخواهیم اشخاص را تغییر دهیم تبدیل به جامعه طوماری می‌شویم و این افراد باید بدانند مملکت اسلامی جامعه طوماری نیست.

جادری

باز خبر ، استاندار هرمزگان گفت: اینکه برخی افراد با نوشتن طومار و تخریب چهره‌ها قصد تغییر اشخاص را دارند درست نیست زیرا اگر با طومار نویسی بخواهیم اشخاص را تغییر دهیم تبدیل به جامعه طوماری می‌شویم و این افراد باید بدانند مملکت اسلامی جامعه طوماری نیست.

جاسم جادری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، منطقه خلیج فارس، با اشاره به اقدامات اخیر برخی افراد برعلیه آیت الله نعیم آبادی و تخریب چهره وی در شبکه‌های مجازی، افزود: اقدام برعلیه نماینده ولی فقیه در استان عمل زشت و ناپسندید است و همه باید بدانند که مقام معظم رهبری بر تمامی امور آگاه هستند و ایشان بهترین اقدمات را انجام ‌می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه آیت الله نعیم آبادی نقش مهمی در ایجاد وحدت هرمزگان دارد، گفت: نماینده ولی فقیه نقش عمده‌ای در ایجاد اتحاد و وحدت در میان شیعه و سنی استان دارد و نباید برخی افراد مغرضانه عملکردهای شایسته این آیت الله برجسته را زیر سوال ببرند.

استاندار هرمزگان افزود: اگر وحدت نباشد جامعه از درون پاشیده می‌شود و دیگر نمی‌توانیم در برابر دشمنان ایستادگی کنیم و با حفظ اتحاد است که می‌توانیم در برابر مستکبرین جهاد بایستیم.

وی در ادامه با اشاره به دیدار اخیر خود با رییس جمهور ، گفت :در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی دستورات لازم برای سرعت بخشیدن و اختصاص اعتبارات لازم برای اتمام مصوبات سفر استانی کاروان تدبیر و امید به هرمزگان که ۵۰ مصوبه بود و اکثر پروژه‌ها به نتیجه رسیده‌اند را صادر کرد.

استاندار هرمزگان همچنین اضافه کرد: در این دیدار گزارشی از اقدامات و پروژه‌های دولت تدبیر و امید در هرمزگان ارائه شد و همچنین مسائل و مشکلات هرمزگان مطرح و مورد پیگیری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه رییس جمهور نیز در این دیدار پیگیر مسائل و مشکلات مردم استان در حوزه‌های مختلف شد، تصریح کرد: ریاست جمهوری در این دیدار ضمن قدردانی و تشکر از مردم شریف هرمزگان بر لزوم رفع مشکلات مناطق محروم استان تاکید کرد.

استاندار هرمزگان در ادامه با بیان اینکه در این دیدار چند درخواست مردم استان را به رییس جمهور ارائه کردم، خاطرنشان کرد: اجرایی شدن قانون عوارض آلایندگی در غرب استان، به کارگیری نیرو‌های بومی به ویژه در غرب هرمزگان (با توجه به فاصله کم آخرین روستای استان تا عسلویه در بکار گیری از نیرو هرمزگانی‌ها‌ غیر بومی شناخته می‌شوند)، سهم عوارض شرکت نفت فلات قاره (با توجه به اینکه ۴۰ درصد فعالیت این شرکت در هرمزگان است اما شرکت فلات قاره مالیات ارزش افزوده را به استان پرداخت نمی‌کند)، همچنین همکاری مناطق آزاد با استان و در نهایت درخواست تردد خودروهای منطقه آزاد قشم در سطح هرمزگان از جمله درخواست‌های ارایه شده به رییس جمهور بود.

وی با اشاره به عملکرد عمرانی در سال جاری گفت: پروژه‌های عمرانی هم از لحاظ اعتباری و هم از نظر تعداد نسبت به سال گذشته بیشتر بوده که البته نباید نقش پیمانکاران استان را در تحقق این امر نادیده گرفت.

جادری با بیان اینکه وضعیت راه و آبرسانی استان پایین تر از میانگین کشوری است، افزود: با توجه به اینکه در این دو زمینه از میانگین کشوری پایین‌تر هستیم اما در سالجاری در این دو حوزه رشد ۱۴۳ درصدی اعتبارات داشته‌ایم.

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *