اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

تذکر احمد مرادی به رییس جمهور و وزیر کشور / نامه مجمع نمایندگان هرمزگان به وزیرکشور + تصویر نامه

مجمع نمایندگان هرمزگان به وزیرکشور در خصوص مطلب منتشر شده در سایت استانداری هرمزگان واکنش نشان داد.

 باز خبر,مجمع نمایندگان هرمزگان به وزیرکشور در خصوص مطلب منتشر شده در سایت استانداری هرمزگان واکنش نشان داد.

در ادامه تذکر احمد مرادی به رییس جمهور و وزیر کشور که در صحن علنی مجلس عنوان گردیده آورده شده است:

ضمن تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی ،تذکربنده به رییس جمهورمحترم وزیر کشوراست؛ امروز پس از ۳۷سال از انقلاب مردم هرمزگان با مشکلات فراوانی مواجه هستند، و هیچ کس از حقوقشان دفاع نمی کند. براساس شواهد موجود ومستند نرخ بیکاری در استان   ۳۰ درصد است .وضعیت روستاییان بسیار بغرنج شده است ،مهاجرت از روستابه شهر سیر صعودی پیدا کرده  است.آقای رییس جمهور هرمزگانی ها مانند همه مردم آزاده از تبعیض و بی عدالتی رنج می برند متاسفانه بی تدبیری و بی عدالتی جلوی توسعه و پیشرفت هرمزگان را گرفته است .

آقای رییس جمهور، انتخاب استانداران نباید براساس خوش خدمتی انتخاباتی باشد، بیاد داشته باشید استانداران نقش اساسی دارند بایستی از نیروهای کاردان  و باتجربه وعادل استفاده شود .جناب آقای وزیر کشور دراین معادله، هرمزگان را خوب ندیده اید مردم هرمزگان با احساس پاک به شما رای دادند  وشما خیلی زود مردم را فراموش کردید.

با انتصاب استاندار ضعیف و ناکارآمد ،توسعه هرمزگان را عقب انداختید .اگرهرمزگان استاندار قوی داشت جوانان مجبور نمی شدند از فرط بیکاری به کرایه کشی و قاچاق  ودستفروشی بروند . الومینیوم با آنهه ثروت موجب فلاکت وبدبختی  نیروهایش نمی شد.اگر استاندار هرمزگان قوی و کارامد بود تیمهای ورزشی دچار ناامید ویاس نمی شدند .

اقای رییس جمهور اطلاع دارید استاندار شما تاب و تحمل انتقاد را ندارد واگر کسی انتقاد منصفانه کرد تلاش می کند با دروغ گویی و اتهام اورا از صحنه خارج کند .اطلاع دارید نه تنها  اصولگریان  که اصلاح طلبان نیز از شرایط استان شرمنده هستند تا دیر نشده هیاتی به استان اعزام و وضعیت نابسامان استان را سامان دهید .

پس از تذکر احمد مرادی مجمع نمایندگان هرمزگان نیز در نامه ای خطاب به وزیر کشور خواستار پیگیری و بررسی در خصوص مطلب منتشر شده در سایت استانداری هرمزگان شدند.

۲۰۱۶-۱۱-۱۵-photo-00000032

 

مطلب درج شده در سایت استانداری هرمزگان

http://hormozgan.hormozgan.ir/index.aspx?fkeyid=&siteid=3&pageid=264&newsview=3230

 

پسندیدم(5)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *