آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

یکتاپور : طرح ضربتی جمع آوری خودرو های میوه فروش از سطح شهر بندرعباس آغاز شد

“محسن یکتاپور” معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس از آغاز طرح جلوگیری و جمع آوری وانت های میوه فروش و آزاد سازی معابر عمومی خبر داد.

 باز خبر,”محسن یکتاپور” معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس  از آغاز طرح جلوگیری و جمع آوری وانت های میوه فروش و آزاد سازی معابر عمومی خبر داد.

وی بیان داشت: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و افزایش خودروهای فاقد مجوز فروش میوه، این طرح از دو روز گذشته آغاز و نسبت به جلوگیری از سد معابر عمومی و توقیف خودرو ها از سطح شهر بندرعباس اقدام و با جدیت تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

یکتاپور عنوان کرد: با توجه به اعتراض های مردمی مبنی بر سد معبر کسبه و بازاریان در شهر و درخواست های شهروندان در زمینه رفع سد معبر از معابر عمومی شهر ،تلاش می شود با رفع این موانع تردد شهروندان در سطح معابر و خیابان های شهر بندرعباس روان تر  و امیدواریم بازاریان و کسبه بندرعباس نیز با هدف ایجاد معابر و پیاده روهایی آرام و دلباز در اجرای این طرح با عوامل شهرداری همکاری کنند.

وی با اشاره به ضرورت مقابله همه جانبه با این پدیده اضافه کرد: برابر قانون عرضه و ارائه هرگونه کالا از طریق هر نوع خودروی سواری و یا باری یا دست فروشی در حاشیه خیابان و پیاده رو ها غیر مجاز و تخلف محسوب می شود و در صورت مشاهده توسط ماموران شهرداری جمع آوری می شود.

معاونت خدمات شهری شهرداری بندرعباس، اظهار کرد: خودروهای عرضه کننده میوه و تره بار و دست فروشان با اشغال معابر عمومی، سیمای شهری را بر هم زده و از این طریق ناقض حقوق شهروندان هستند لذا از شهروندان درخواست داریم تا با تامین مایحتاج خود از طریق فروشگاه های معتبر و غرفه های عرضه میوه و تره بار تحت نظارت سازمان میادین و اصناف، به رواج کسب و کار قانونی کمک کنند.

به گفته یکتاپور مطابق بند ۲۰ماده ۵۵اصلاحی قانونی شهرداریها،سد معابر عمومی و اشغال پیاده روها و استفاده غیر مجاز از میدان ها،پارک ها،باغ های عمومی برای کسب و سکونت ممنوع اعلام شده است، بنابراین شهرداریها می توانند برای رفع موانع موجود و آزاد کردن معابر و اماکن،راساً به وسیله مأموران خود اقدام لازم را انجام دهند و یا در صورت نیاز با هماهنگی با نیروی انتظامی اقدامات پیشگیرانه را به عمل آورند.

وی در پایان از اجرای طرح جمع آوری با حیوانات ولگرد در روزهای آینده در سطح شهر بندرعباس خبر داد.

پسندیدم(4)نپسندیدم(0)

1 نظر برای “یکتاپور : طرح ضربتی جمع آوری خودرو های میوه فروش از سطح شهر بندرعباس آغاز شد”

  1. سایبان خودرو گفت:

    با تشکر از مطلب خوبتون

    پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *