آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

فرمان این خودرو محو می شود + فیلم

این خودروی خاص توانست در نمایشگاه خودرو اوتو پاریس چهره درخشانی از خود نمایش دهد.

 باز خبر, فولکس واگن ای دی نمونه ای از نسل ماشین های خودران مفهومی است که به تازگی در نمایشگاه خودور پاریس به نمایش گذاشته شد. این خودرو با طراحی خاص خود در نوع ورودی ماشین و فرمان متغیر برای هدایت همزمان دستی و اتوماتیک، نمونه ای بی نظیر در نوع خود است. درب های اتومات خودور به محض نزدیک شدن راننده گشوده می شود تا بدون هیچ گونه تماسی، تکنولوژی راحتی و لذت بیشتری را برای راننده به همراه بیاورد.

در حین رانندگی، پس از رسیدن به سرعت مناسب، راننده می تواند زمانی برای استراحت پیدا کند، بدین صورت که پس از رسیدن به سرعت ثابت، ماشین بصورت خودکار به کار خود ادامه داده و با روال قبل در مسیر به حرکت خود ادامه خواهد داد. برای راحتی بیشتر حتی می توان فرمان خودرو را با حرکت کشویی به داخل رانده تا در طول داشبورد مقابل یکی کرد. و با خیال راحت به مشاهده مناظر اطراف پرداخت، با تلفن خود مشغول شد و یا مطالعه کرد.
این خودرو خودران قرار است چهار سال دیگر با شروع سال ۲۰۲۰ وارد بازار شود تا مشتاقان این خودرو بتوانند لذت سوار شدن در این اتومبیل مفهومی را بچشند.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
۵۲۵۵۸۴۳_۲۵۸
۵۲۵۵۸۴۴_۴۹۹
پسندیدم(2)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *