آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

استفاده از سلاح مرگبار توسط نوچه‌های‌ آمریکا علیه ایران حرف خنده‌داری است

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران با بیان اینکه استفاده از سلاح مرگبار توسط نوچه‌های‌ آمریکا علیه ایران حرف خنده‌داری است، گفت:‌ اگر قرار بود با سلاح مرگبار بتوانند جلوی پیشرفت انقلاب اسلامی را بگیرند آمریکا این کار را انجام می‌داد.

 ّباز خبر,سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس،‌ درباره ادعای کشورهای عربی برای تجهیز شدن به سلاح‌های مرگبار جهت مقابله با ایران خاطرنشان کرد:‌ ما در سپاه پاسداران طبق تجربه‌ای که داریم می‌دانیم  دشمنان ما از جمله آمریکا و رژیم صهیونیستی سلاح‌های مرگبار در اختیار دارند و اگر قرار بود با سلاح مرگبار بتوانند جلوی پیشرفت انقلاب اسلامی را بگیرند حتما این کار را انجام می‌دادند.

وی با اشاره به پشتیبانی آمریکا از صدام در جنگ تحمیلی و همچنین حمایت از گروه‌های تجزیه‌طلب افزود: بنابراین این مسئله یک بلوف سیاسی است تا کارکردی داشته باشد. چون قطعا سردمداران آنها و کسانی که سرنخ این کشورها دست‌شان است سال‌هاست که با جمهوری اسلامی مبارزه می‌کنند اما همان‌ها پای میز مذاکره آمدند و اینکه نوچه‌های آنها به دنبال سلاح مرگباری باشند حرف خنده‌داری است.

مسئول روابط عمومی کل سپاه با تقدیر از خبرگزاری فارس به دلیل ایجاد باشگاه خبری و تربیت نیروهای رسانه‌ای اظهار داشت: حرکت فارس در این موضوع یک ابتکار ارزشمندی بود.

شریف با بیان اینکه امروز هیچکس منکر تأثیر رسانه‌ها در شکل‌دهی به افکار عمومی نیست افزود: اگر ما به دنبال عمق‌بخشی به حوزه انقلاب اسلامی هستیم به بستر رسانه احتیاج داریم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *