اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
صفحه نخست رسانه های عربی؛

ایران رسما علیه عربستان اعلام جنگ کرد!

رسانه های عربی این خبر را در پی هدف قرار گرفتن پادگان مزدوران سعودی در شرق یمن با موشک های ارتش یمن منتشر کرده اند.

بازخبر, رسانه های عربی در پی گزارش رسانه های داخلی مبنی بر در اختیار قرار گرفتن موشک زلزال-۲ به حوثی ها توسط ایران، به بازتاب این خبر پرداختند و در صفحه نخست خود مدعی شدند که ایران رسما علیه فرمانده عملیات توفان قاطع (عربستان) اعلام جنگ کرده است.

رسانه های عربی این خبر را در پی هدف قرار گرفتن پادگان مزدوران سعودی در شرق یمن با موشک های ارتش و کمیته های مردمی منتشر کرده اند.

این در حالی است که سرتیپ غالب لقمان سخنگوی ارتش یمن اعلام کرده که ادعای ارسال سلاح از ایران، بهانه‌ای برای تداوم تجاوز نظامی عربستان به یمن است.

سخنگوی ارتش یمن در واکنش به ادعای ارسال سلاح از ایران به یمن، ضمن رد این ادعا اعلام کرد که نیروهای یمنی تا آخر ایستاده‌ و می‌توانند به تنهایی جنگ را تا آخر به پایان برسانند.

%d8%b1%db%8c-%db%8c%d8%b0%db%8c1

پسندیدم(4)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ، ،

6 نظر برای “ایران رسما علیه عربستان اعلام جنگ کرد!”

  1. رضا از مشهد مقدس گفت:

    این کار خود یمنیها است اگر زمانی ایران دخالت داشت دیگر اثری از ال سعود وجود نداشت

    پسندیدم(16)نپسندیدم(7)
  2. کاملی گفت:

    ایران به کشوری کمک نظامی می دهد که سرمایه مادی و انسانی لازم را تدارد لذا نمی تواند ادعای دفاع از خود را داشته باشد و لاجرم فروخواهد پاشید .

    پسندیدم(3)نپسندیدم(3)
  3. پوریا فرزند ایران گفت:

    ما که طوفان ندیدیم در حد نسیم هم نبوده فقط کشتار زنان و کودکان بی گناه یمنی رو تو سایه سکوت جامعه باصطلاح ملل متحد با اون دبیرکل... دیدیم مطمئن باشید اگر ایران دخالت کرده بود الان سران آل سقوط هرکدوم دنبال یه سوراخ موش میگشتن

    پسندیدم(4)نپسندیدم(1)
  4. ناشناس گفت:

    ال سعوددرگرداب فرورفته وداره دست وپامی زنه

    پسندیدم(2)نپسندیدم(1)
  5. ناشناس گفت:

    توفان قاطع خخخخخخخ

    پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
  6. رضاسرگزی گفت:

    باسلام،اینها نشاندهنده ضعف وناتوانی آل سعوددرکشتن زنان و کودکان هست یعنی اینکه مهارت ما فقط درکشتن بی پناهان هست ودستمان رانبندید ،طوفان یعنی درنوردیدن قلع وقمع کردن،نه اینکه باهواپیمای اهدایی اروپا و آمریکا بر سر بندگان دست بسته خدا بمب بریزی و فرار ،ازیک موشک ایران اینهمه لرزه به اندامشان افتاده آنوقت اگر طوفان ایرانی بپابشه واقعا خدادرمابینی چند نفر سعودی تو عربستان میمونند،والله دست ایرانی روبایدببوسند که اینهمه سعه صبر بخرج داده متأسفانه درک وفهم ندارند،نمی دانند که توی چاه عمیقی فرو رفته و میروند،اینها شب تو عربستان نمیخوابندباتوهم خود شون که مبادا نیمه شب ایرانیها روسرشان حاضر وبگند سلموا،سلموا تعال،ودرجواب،انه الدخیل الخامنه ای سردهند،اول ازهمه هم اون مردک خرفت که الان درقصر اختصاصی در انگلیس بسرمیبره،البته شبانه وسری ،،

    پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *