ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
خانواده‌ من دیگر اجازه ادامه فعالیت به من نخواهند داد؛

بانوی فوتسالیست: فردوسی ‌پور با پخش آن کلیپ آبروی ما را برد / سوژه ملت شدیم و او خندید

بازیکن تیم فوتسال بانوان تبریز گفت: «کلیپی از بازی تیم ما در برنامه ۹۰ پخش شده که سه نفر در مقابل سه نفر بوده‌اند و سپس فردوسی‌پور مانند کار همیشگی اش سوژه کرده و خندیده است.

بازخبر, به نقل از جام نیوز، سحر نصیری با بیان این که بازیکنان با استعدادی در زمینه فوتسال در تبریز وجود دارد، اظهار داشت: «استعداد بازیکنان فوتسالِ ترک، زیر دست مسئولان نابود شده است. همه محو شده ایم و شرایط بسیار بد است. من به عنوان بازیکن دیگر روحیه و انگیزه‌ای برای ادامه فعالیت ندارم، چرا که آبروی ما رفته است.»

نصیری در ادامه گفت‌: «خانواده‌ من دیگر اجازه ادامه فعالیت به من نخواهند داد، بعد از بازی با دانشگاه آزاد و خوردن ۲۶ گل، آبروی ما رفته است. بازیکنان، دوستان و آشنایان هم می‌گویند تو که بازیکن خوبی هستی چطور در چنین تیمی بازی می کنی؟ هیچ کس از مشکلات درون تیم خبر ندارد و تصور همه آن تصویری است که در برنامه “۹۰” پخش شد و ما سوژه ملت شدیم. فکر می‌کنند همه چیز همان تصاویر است، در حالی که این طور نیست.»

او با اشاره به برنامه “۹۰” خاطر نشان کرد: «من خودم فیلم پخش شده در برنامه “۹۰” را ندیده‌ام، ولی ظاهرا کلیپی از بازی تیم ما در مقابل دانشگاه آزاد پخش شده است که سه نفر در مقابل سه نفر بوده‌اند و سپس فردوسی‌پور مانند کار همیشگی اش سوژه کرده و خندیده است. این کار خوب نیست. بهتر است این جور مسائل اصلاح شوند، خندیدن چیزی را حل نمی‌کند.»

سحر نصیری در ادامه به مشکلات تیم بانوان تبریز اشاره و خاطر نشان کرد: «تیم بانوان تبریز در مجموع با شش بازیکن قرارداد بسته است و طبق تصمیم مدیرعامل از بازیکنان غیر بومی نیز استفاده نشده است. در بازی مقابل دانشگاه آزاد به دلیل این که من هفته‌ گذشته در بازی با تیم زنجان اخراج شده بودم نتوانستم تیم را همراهی کنم و تیم با پنج بازیکن مقابل دانشگاه آزاد قرار گرفت. گلر تیم ما نیز مصدوم بود و با وضعیت آسیب‌دیدگی‌ پایش واقعا از جان مایه گذاشت.»

وی در ادامه بیان‌ کرد: «پس از بازی مقابل زنجان قرار بر این بود ما با تیم دانشگاه آزاد بازی نکنیم و حدود دوازده روز بدون تمرین بودیم. کدام مربی راضی می‌شود با چهار بازیکن مقابل تیمی مانند دانشگاه آزاد قرار بگیرد. آن هم بازیکنان مصدوم؟ تصمیم بر این بود تا بعدا با این تیم بازی کنیم، اما مدیرعامل قبول نکرد و گفت‌ حتی اگر ۴۰ گل هم بخورید باید بروید و بازی کنید، چرا که من پولی ندارم که جریمه پرداخت کنم. ما مجبور شدیم و رفتیم و آن نتیجه‌ مقابل دانشگاه آزاد به دست آمد و ۲۶ گل خوردیم.»

نصیری درباره تصمیمات مدیرعامل گفت‌: «مصباح بیان‌ کرده بود من راضی هستم از دانشگاه آزاد تبریز بازیکن جمع کنم، ولی از بازیکنان غیر بومی استفاده نکنم. او تصور کرده است لیگ برتر بانوان به این آسانی است که به راحتی بتواند بازیکن جمع کند. چقدر از لحاظ ورزشی سطح فکری پایین است که می‌خواهد از دانشگاه‌ها بازیکن برای لیگ برتر جمع‌آوری کند. واقعا خنده دار است و در شخصیت یک تیم لیگ برتری نیست. تیم‌های خوب لیگ برتر متشکل شده از بازیکنان غیر بومی و بومی، حضور بازیکنان غیر بومی در کنار بازیکنان بومی می‌تواند سطح کیفی آنها را بالا ببرد و کسب تجربه شود. هدف مربی تیم ما نیز همین بود،  ولی مدیرعامل مخالفت کرد. باید به ورزش بانوان اهمیت داده شود، در حال‌ حاضر باشگاه‌های تراکتورسازی و گسترش فولاد تبریز که در فوتبال مردان سرمایه‌گذاری کرده‌اند چرا حاضر نمی‌شوند یک درصد کمی را به تیم ما کمک کنند؟»

نصیری در ادامه افزود: «ما بازیکنان خوبی داریم، ولی امکانات موجود نیست، در طی سه ماه  با ۱۰ روز تمرین نمی‌توان نتیجه‌ گرفت. علیزاده مربی تیم در ۱۰ روزِ تمرین از جیب خودش سالن گرفته است، چرا که دوست داشته است ما پیشرفت کنیم. مگر ما چه چیزی کم داریم؟ ما هم بازیکنیم،  ولی باید سرمایه‌گذاری شود. تمرین و  بدنسازی داشته باشیم. اما هیچی نداشتیم.»

بازیکن تیم بانوان تبریز در ادامه گفت‌: «بازیکنان استان ما قرارداد مالی نمی خواستند. با کمترین شرایط و امکانات پذیرفتیم بازی کنیم،  ولی مسئولان شهر و مدیرعامل نتوانستند تیم را در استان حفظ کنند. اگر نمی‌توانستند تیمداری کنند از همان ابتدا نباید تیم داری می‌کردند. اگر مدیرعامل پول نداشت نباید تیم داری کند. مقصر اوست. نباید از اول تیم را  روانه لیگ می‌کرد و در اوسط فصل جا بزند.»

نصیری بار دیگر به بازی مقابل دانشگاه آزاد اشاره و خاطر نشان کرد: «خدا شاهد است که بازیکنان اصلی مقابل دانشگاه نبودند چرا که هدف ما این بود تیم خوبی را بسازیم،  ولی خب نشد و نگذاشتند.»

او از مربی تیم خود تشکر و عنوان کرد: «از علیزاده بی نهایت سپاسگزارم. یکسری قصد دارند شخصیت او را تخریب کنند،  ولی او مقصر نیست. هیچ مربی بدون قرارداد مالی تیم را حمایت نمی‌کند، سالن اجاره نمی‌کند، از جیب خودش برای تیم هزینه نمی‌کند،  ولی علیزاده این کارها را به خاطر پیشرفت ما کرد،  ولی شرایط طوری پیش رفت که او مجبور به استعفا شد.»

پسندیدم(5)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *