اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

بخش‌هایی دیگر از سند تبیین الزامات شبکه ملی اطلاعات تصویب شد

شورای عالی فضای مجازی در ادامه بررسی سند تبیین الزامات شبکه ملی اطلاعات، بندهای دیگری از اصول حاکم بر طراحی این شبکه را بررسی و تصویب کرد.

باز خبر,به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، شورای عالی فضای مجازی در ادامه بررسی سند تبیین الزامات شبکه ملی اطلاعات، بندهای دیگری از اصول حاکم بر طراحی این شبکه را بررسی و تصویب کرد.

در این جلسه که شامگاه شنبه و به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری برگزار شد، محورهای خدمات شبکه ملی اطلاعات بررسی و با اصلاحاتی مورد تصویب قرار گرفت.

فصول خدمات شبکه ملی اطلاعات دارای ویژگی های مدیریتی و امنیتی است و در چهار محور خدمات ارتباطی، خدمات پایه کاربردی ، خدمات سالم سازی و امنیت و پشتیبانی از خدمات کمی ، کیفی و هوشیاری فرهنگی-تجاری قابل دسته بندی است.

یادآوری می شود در جلسه قبل این شورا ، محورهای شبکه ملی اطلاعات به عنوان زیرساخت ارتباطی کل فضای مجازی ، استقلال و مدیریت شبکه ملی اطلاعات مورد تصویب قرارگرفته بود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *