آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

هاشمی‌رفسنجانی: چرا حوزه دست از سر ماهواره و اینترنت برنمی‌دارد؟!

«هاشمی می‌گوید از تعزیر ویدئو و ماهواره و اینترنت تا تعطیل کنسرت و بازی فوتبال چه عایدی نصیب حوزه های علمیه و نفوذ کلام روحانیت شده که از آن دست بر نمی داریم؟ آیا واقعاً “فقه شیعه” در این دوران خطیر، رسالتی بزرگتر و با اهمیت تر ندارد؟»

باز خبر سایت هاشمی رفسنجانی در “حاشیه نگاری” دیدار رسانه ای ها با هاشمی رفسنجانی، او را تنها رئیس جمهوری توصیف کرده که با مدیران ۵ روزنامه کثیرالانتشار جلسه مشترک گذاشته است. پایگاه اطلاع رسانی هاشمی، این مطلب را دلیلی بر “اعتدالی‌ترین” جلوه وی قلمداد کرده است.

پایگاه اطلاع رسانی هاشمی رفسنجانی در ادامه با اشاره به سخنان وی درباره آنچه که او “سقوط اخلاق” در انتخابات ۸۴ خوانده می نویسد: «آقای هاشمی می‌گوید حرف‌های زیادی دارم هم از انتخابات ۸۴٫ هم ازبلاهایی که بر سر کشور آمد. هم از آنها که به خدا واگذارشان کردم. ولی اکنون صلاح نمی دانم بگویم. فقط یک جمله می‌گویم و بس. که تمام اینها درس عبرتی بود برای ما. تا دیگر رأی مردم را در درجه دوم نخوانیم! همین یک جمله آقای هاشمی در خود هزار ناگفته دارد.»

این پایگاه اطلاع رسانی در ادامه درباره موضع هاشمی درمورد اینترنت می نویسد: «درباره برخی نگرانی‌ها از گسترش اینترنت؛ پاسخ آقای هاشمی همان پاسخی است که دو سال قبل درباره ماهواره دادند. آقای هاشمی آن روز به صراحت گفتند نتیجه بگیر و ببند و جمع کردن ماهواره‌ها چه شد؟. جز اینکه مردم بیشتر به آن روی آوردند. پس چرا کاری می‌کنیم “لجاجت” جای “اقناع” را در جامعه بگیرد. آقای هاشمی می‌گوید مگر ما در لباس پیامبر(ص) می‌توانیم فراتر از خود پیامبر(ص) عمل کنیم. مگر اسلام، دین سهله نیست؟ مگر احکام امضایی پیامبر(ص) نسبت به احکام انشایی بیشتر نبود؟ یعنی آنچه را که مردم داشتند را پیامبر خدا(ص) قبول نکرده بود تا به آن شیوه زندگی کند؟ آقای هاشمی می‌گوید از تعزیر ویدئو و ماهواره و اینترنت تا تعطیل کنسرت و بازی فوتبال چه عایدی نصیب حوزه های علمیه و نفوذ کلام روحانیت شده که از آن دست بر نمی داریم؟ آیا واقعاً “فقه شیعه” در این دوران خطیر، رسالتی بزرگتر و با اهمیت تر ندارد؟»

پسندیدم(15)نپسندیدم(4)
کلمات کلیدی:

1 نظر برای “هاشمی‌رفسنجانی: چرا حوزه دست از سر ماهواره و اینترنت برنمی‌دارد؟!”

  1. ت گفت:

    هی.....اقا. کو گوش شنوا

    پسندیدم(3)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *