ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

جدیدترین تصاویر از سریال «مهران غفوریان»/ احتمال حضور نویسندگان جدید در «همسایه‌ها»

تاکنون دو قسمت ابتدایی سریال «همسایه‌ها» به کارگردانی مهران غفوریان و تهیه‌کنندگی سید علیرضا سبط احمدی به طور کامل ضبط شده است.

 باز خبر,به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، تصویربرداری سریال «همسایه‌ها» به کارگردانی مهران غفوریان و تهیه‌کنندگی سیدعلیرضا سبط احمدی این روزها در لوکیشن اصلی واقع در خیابان آیت الله کاشانی در حال پیگیری است و گروه تولید در کنار آن بخش‌هایی را در خیابان و لوکیشن‌های بیرونی مقابل دوربین می‌برند.

تاکنون قسمت ۱ و ۲ از این اثر به صورت همزمان مقابل دوربین رفته است و تدوین نیز به صورت همزمان انجام می‌شود. همچنین نویسنده این سریال مجتبی چراغعلی است و این احتمال وجود دارد تا نویسنده‌های دیگری نیز به اثر اضافه شوند.

از تغییرات این سریال به کارگردانی مهران غفوریان می‌توان به مانی اسکندری در بخش طراحی گریم و احسان سجادی حسینی در سمت دستیار اول کارگردان اشاره کرد.

مجموعه تلویزیونی «همسایه‌ها» در ۴۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای و به تهیه کنندگی سیدعلیرضا سبط احمدی و کارگردانی مهران غفوریان برای گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما در حال تولید است و از اوایل ماه ربیع الاول از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

به گزارش فارس، آرش معیریان ۶ قسمت از این سریال را کارگردانی کرد و به دلیل شکستگی پا، مهران غفوریان که یکی از بازیگران اصلی سریال «همسایه‌ها» است، کارگردانی این سریال را در دست گرفت و از قسمت اول سریال را مقابل دوربین برد.

جواد رضویان، مهران غفوریان، بهاره رهنما، سیروس گرجستانی، حسین سلیمانی، سیاوش گرجستانی، سپند امیرسلیمانی، نعیمه نظام دوست، آرام جعفری، سمانه پاکدل، محمود جعفری، پوراندخت مهیمن، شهین تسلیمی، آذرین رئوف، جوانه دلشاد و اصغر سمسارزاده بازیگران اصلی سریال هستند.

مجموعه تلویزیونی «همسایه‌ها» در ۴۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای و به تهیه کنندگی سید علیرضا سبط احمدی و کارگردانی مهران غفوریان برای گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما در حال تولید است و از اوایل ماه ربیع الاول از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *